Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Kerstruil 2012


Het is al weer een paar weekjes terug dat ik tussen het  quilten en laptoppen door ook al aan het koken ben, zet Chago ineens een enorm PAK voor mijn neus. Alles opzij, dat snap je wel, zoeken naar een naam ..... niks te vinden ..... dan toch maar snel openmaken. En daar vind ik de kaart waarop geschreven staat  dat ze toch wel lachen moest toen ze mijn pakje kreeg. Ja, want ik had haar en zij had mij!! Berna! Tjonge wat heeft ze mij verwend, kijk maar eens:


De Godis Julkola, Zweedse snoepjes die naar chocolade smaken, kon ik niet in het pak laten zitten en deed ik snel op de etagère, mmmmm lekker. Bij elk pakje hoort natuurlijk een letter van het woord KERST.


Enige dingen! Waar ik bijzonder mee in mijn sas ben, is dit Scrapzakje, Berna's "o zo handige handelsmerk" zoals ze het zelf noemt. Het hangt nu aan de naaitafel in mijn Idylle, vlak naast de naaimachine met een hoes (laat ik nog wel eens zien) waar het precies bij past!!
Berna, ik heb van elk pakje genoten. Heel erg bedankt.

Ik heb vandaag jammer genoeg geen gelegenheid om de logjes van iedereen die meedeed met de Kerstruil te be-kijken. Vandaag nog veel bezoek en eters voor de verjaardag van Chago, gister. Morgen ga ik er echt voor zitten hoor!

26 opmerkingen:

  1. Hallo, Vrolijk Kerwst en Gelukkig2013! Je kreeg inderdaadheel mooie verzorgde geschenkjes van Berna. Ze heeft altijd iets speciaal en zo persoonlijk, dit mocht ik ook ervareb, een schat van een dame is ze! Veel plezier ermee en succes met alles wat je wilt verwezelijken. Groetjes Carine-Patchworkstar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes en het heerlijke zakje. Veel plezier nog vandaag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O
    Jij ook al van die mooie cadeautjes! Wat leuk, dat jullie elkaar troffen. Fijn, zo'n scrapzakje, dat lijkt me heel handig. Geniet ze van deze dagen en natuurlijk nog gefeliciteerd met Chago (wat een mooie foto!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Chris en jij ook erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij, ik zag al bij Berna dat ze ook al zo verwend was, wat een prachtige cadeautjes maakten jullie voor elkaar!
    Fijne tweede kerstdag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuke cadeautjes, lekker van genieten.Fijne dag vandaag .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker verwend, dat je er maar lekker van gaat genieten.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige leuke kadoos, je bent maar verwend. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent goed verwend door Berna. Nog een fijne verjaardag vandaag en feliciteer Chago nog maar van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelijk heb je neem gewoon de tijd om alles te bewonderen wat je gekrgen hebt maar geniet vandaag nog even van alle leuke dingen thuis.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je mooie cadeaus gekregen. Erg mooi zelfs veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was zeker lachen, om een één op één kerstruil te doen..... :)
    Wat een lieve kadootjes!
    Geniet ze!
    Lieve groet, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee wat leuk een kerstruil 1 op 1.
    Mooie cadeaus heb je gekregen.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jullie elkaar mochten verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb je die pakjes echt tot gisteren dicht gelaten Chris?
    Zou ik niet kunnen hoor.
    Pakjes moeten direct open, ben veel te nieuwsgierig.
    Maar ze zijn leuk en ik wens je er veel plezier mee.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent heerlijk verwend zeg. Mooie pakjes.
    fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo ik had gisteravond je blog ook gevonden , had de lijst van Katrien er bij.
    Wat ook heel mooie pakjes heb je gekregen, dank voor je berichtje op mijn blog ook.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo Chris, Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk Chris, de ruil met Berna. Mooie cadeautjes heb je gekregen. Het beroemde zakje van Berna hangt hier ook naast mijn naaimachine. Het is een geweldig handig ding, wat ik niet meer wil/kan missen.

    Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige verwennerijen zeg :-) Jullie waren mooi aan elkaar gewaagd qua kadootjes; leuk hoor!
    Groetjes,
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om te zien hoe iedereen verwent is. Veel plezier ermee. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie ruil Chris

    Alvats een goed uiteinden en een goed begin, en veel liefde geluk en gezondheid voor 2013

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.