Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gifts of Joy to You

The gifts we'll remember don't sparkle,
but shine a light on our times together.
They don't wind up or make noise,
but whisper stories that make us laugh.
They don't race, or climb, or jump,
but hold our hands and offer hugs.

Wishing you the most joyful gifts of the seaseon...
friendship, peace and love.
(overgenomen van een kaart uit Amerika)



13 opmerkingen:

  1. Zo aan het einde van het jaar,
    Is onze wens aan jullie schoon en klaar,
    Veel gezondheid, vreugde en geluk, Een jaar van harte toegewenst, welke kan niet meer stuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij en Chago ook de allerbeste wensen en een heel fijne Kerst, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en je familie hele prettige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warme kerstdagen voor jou en die je lief is.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanuit Zweden, wensen wij jou en je familie hele fijne kerstdagen toe, en een heel gelukkig 2013 met veel liefde geluk, en vooral gezondheid, en veel handwerkplezier, volgend jaar dat we samen mogen delen
    Liefs Joke en Angus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekst, Chris. That's the point.
    Kaart is onderweg.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk plaatje met een mooie tekst.
    Ook voor jullie hele Fijne Feestdagen en de Beste Wensen voor het Nieuwe Jaar. grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie tekst Chris. Een warme kerstknuffel terug van mij voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Christmas Blessings to both of you and your family, Chris.

    xoxox
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou en je familie fijne feestdagen gewenst!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne kerstdagen voor jullie gewenst
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, wat een lief stel daar buiten in de sneeuw!
    Jullie ook hele fijne dagen gewenst, en nog bedankt voor je kaart, hij hangt gezellig bij de andere.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.