Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gewoon leuk


Ik ben gewoon leuk bezig met lapjes in een kleur die ik vrijwel nooit gebruik: zwart/wit. In combinatie met dat rood vind ik het prachtig. Een patroontje dat ik ook nog nooit gemaakt heb: De Cathedral Window. Het wordt geen quiltje hoor, maar een klein dingetje. Gewoon leuk dus. Verder geniet ik hier van de prachtige sneeuw en blauwe lucht. En vanavond ben ik uitgenodigd voor een concert van het Urker Mannen-koor. Lijkt me prachtig.

Heel fijn weekend allemaal en lieve groet van mij.

18 opmerkingen:

idaviltcreatief zei

Het zet er weer gezellig uit Chris, mooie kleuren. En het Urkermannekoor, wij hebben ze ooit een keer horen zingen in het kerkje op Urk, zo prachtig. (neem maar een zakdoek mee ;-) Fijne avond!

petronella zei

Ben benieuwd wat het gaat worden, het ziet er prachtig uit! En geniet vanavond!

Tineke zei

Ik gok zo, dat het een speldenkussentje aan het maken bent, leuke stofjes gebruik je.
Veel plezier vanavond.
Groetjes Tineke

Johanna Faber zei

Dat is een mooie combinatie! spannend
Fijn weekeinden groetjes Joke

Lida zei

Mooie lapjes en een heerlijke avondje in het vooruitzicht! Goed begin van het weekend! Knuffel
Lida

AnitaS zei

Ik wens je een heel mooi concert. Leuke stofjes gebruik je.

feltfree på Åsly zei

Heerlijk genieten vanavond dus. Mooie lapjes die je gebruikt. Combineert altijd goed.
Fijne avond Frederika

Gonny zei

Hele mooie zwart-witjes. Hopelijk zien we snel wat het wordt want ik ben zééér benieuwd.
Als je dit leest heb je (denk ik) al genoten van het Urker mannen koor. Geniet er nog lekker van na met de bekende melodieën te zingen/mompelen/neuriën.

mieke zei

Cath.window is wel leuk om te maken. Ik heb er een klein kerstquiltje van.Rood met een beetje goud en in het midden vd vierkantjes een stukje kerststof met kleurtjes.Succes.

Floor zei

Ziet er echt heel spannend uit dat zwart-wit met rood.
Gaat lekker spetteren!
Hoop dat het koor leuk was vanavond, want als je dit leest ben je al weer terug.
Groetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Heel mooi, benieuwd hoe het wordt!!!
Fijne zondag

Ria van Kasteel zei

Dit is altijd een mooie combinatie, en ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad zo'n koor is altijd mooi.

Lieve groetjes van Ria ;0)

Willy zei

Hej Chris, wat zullen jullie genoten hebben van het mannenkoor.
Ik ben benieuwd naar het effect van deze stoffen met dat patroon. Lieve groet,

sylvia zei

lekker frutten, dus!!
Je mooie avond met het koor heb je inmiddels achter de rug: ik hoop dat je genoten hebt!
fijne zondag, liefs, Syl

Anoniem zei

Hallo Chris, wat een mooie kleurencombinatie weer. Hebben jullie genoten van het Urker mannenkoor? Wij zijn al 2 keer naar het Kozakkenkoor geweest in de grote kerk in Alkmaar. Ik had nog geen kozak gezien en had al de tranen in m,n ogen. Ze kwamen van achterin de kerk heel mooi zingend naar voren lopen. Prachtig. Mag ik ook even kwijt dat je weer een hele mooie spreuk hebt voor deze maand. Die volg ik ook altijd. Op mijn kast staat ook een mooie. HET MOOISTE WAT JE KUNT BEREIKEN IS TE ZIJN WIE JE BENT. Een hele fijne zondag. De buuv

Rini zei


Zal best heel mooi zijn geweest !
Leuke lapjes en er komt ook vast iets leuks uit voort met C. W. als patroon .
Lieve groetjes !

Heleen Kok zei

Ziet er veel belovend uit! En dat koor is vast heel mooi geweest! Dat kunnen die mannen wel.

jolie zei

Zwart en wit en rood is inderdaad een mooie combinatie. Heb in Groningen een quilt gezien in zwart en wit en af en toe een heel klein blokje rood... vond dat enig.