Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gelukkige dametjes op de Minibee

De drie dametjes op Missie Jones' quiltje zijn helemaal gelukkig. Ze staan nu stevig op hun plekje. En de twee dametjes aan tafel, gesnapt door Chago, zien er ook gelukkig ook. Dat kan ook niet anders, want het is altijd gezellig, onze Minibee.


Ruth schiet ook al aardig op met het doorquilten. Een heel werk hoor en af en toe wil je toch even een hulplijntje wegwerken, met een beetje spuug.....

Verder is het hier, net als bij veel anderen, een drukke tijd. Gisteren hadden we in onze kerk de traditionele kerstviering met warme maaltijd voor de senioren. Eerder hielp ik met de bediening, nu mag ik me laten bedienen. Ruth begeleidde ons op de piano met het zingen. Het was super gezellig, lekker en ontzettend goed georganiseerd. Volgende week mag ik hier thuis zelf aan de bak voor het feestmaal met de familie, al vast voor Chago's verjaardag.

15 opmerkingen:

Lida zei

Wat gezellig en je quilt wordt schitterend! Denk dat ik in mijn stitcherietjes ook een paar steekjes ga geven! Veel plezier volgende week, zowel met de verjaardag als de voorbereidingen voor de Kerst! Knuffel
Lida

Gonny zei

Vanmorgen was ons 'thuis'QB groepje bij mij, twee keer zoveel mensen en ook zeer gezellig. Goede keuze dat de Missie in de stichery een accent krijgt. Ze wordt steeds mooier (er zit geen eind aan het mooier en mooier worden, straks lopen jullie met z'n alle langs jullie schoenen.....)
Volgende week heel veel plezier en sterkte met de voorbereidingen en nog meer plezier en genot met de hele familie!!!

Martine zei

Gezellig zo samen aan het quilten.
Een Bee hoeft niet altijd groot te zijn.

feltfree på Åsly zei

Een heerlijke gezelligheid zo vlak voor de drukke dagen. Je quilt wordt erg mooi.
Groet frederika

mieke zei

De dames zien er erg mooi uit.

Willy zei

Druk maar gezellig die decembermaand en met verjaardagen nog weer extra. Bij jullie aan tafel ziet het er ook gezellig uit. Groetjes,

petronella zei

Erg gezellig!!En je missie Jones wordt mooi zo!

idaviltcreatief zei

Gezellig zo met elkaar en vooral met die kou buiten en de warmte binnen, zo leuk!

AnitaS zei

Missie wordt veel mooier van het doorwuilten. Heerlijk he samen binnen quilten. Fijne dag.

Marga (MarPie) zei

Heerlijk een Bee of die nu mini is of niet. Doe je de groetjes aan Ruth alstublieft.

Groetjes,
Marga♥

Floor zei

Heel gezellig lijkt me dat zo'n mini-mini-bee!
Was toch een goed idee hoor om de borduurtjes in de quilt ook te quilten.
Zo komen de figuurtjes beter uit.
Leuke foto is dat van jullie twee.
Je wordt steeds knapper!
Hoe ouder hoe mooier toch?
De quilt van Ruth lijkt me ook heel mooi.
GRoetjes,
Floor

sylvia zei

zeker pittige dametjes!!!
en uh.....heb jij nu dan eindelijk echt de leeftijd om je te laten bedienen?? Welverdiend, dat is zeker!
liefs, Syl

Marianne zei

Jullie zijn met mooie kleurtjes bezig. Een gezellige Bee in deze o zo drukke tijd.Sterkte met alle voorbereidingen.
Lieve groet, Marianne K.

Johanna Faber zei

Gezellig zo een dagje samen
Beide jullie quilts zien er schitterend uit
Veel plezier met het voorbereiden
fijne dag groetjes Joke

Lee Prairie Designs zei


Darling picture of you, Chris!


xoxox Carolyn