Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gedachte over Kerst

Waarom kennen we het land niet waarvan we burgers zijn? Omdat we zo ver zijn afgedwaald dat we het vergeten zijn. Maar de Heer Jezus Christus, de koning van het land, is naar ons afgedaald en heeft de vergeetachtigheid uit ons hart gewist. God zelf heeft Zich bekleed met ons vlees zodat Hij onze weg terug zou kunnen zijn.
(Augustinus)



15 opmerkingen:

Berna zei

Fijne kerstdagen!

Wilma Kuin zei

Fijne kerstdagen,...

Antje uit Urk zei

Wat een prachtige uitspraak! Zo is het, ik hoop dat het velen inspireerd!
Lieve groet!

katrien zei

Ook voor jullie hele fijne feestdagen toegewenst.

Rina zei

hele fijne feestdagen gewenst.

idaviltcreatief zei

Prachtige tekst op een hele mooie kerstkaart!

Jullie ook hele fijne gezegende kerstdagen, en een goede verjaardag toegewenst samen met de kinderen en kleinkinderen. Liefs Ida.

Rian, zei

Daar kan ik volmondig "amen" op zeggen, Chris.
Heb goede en gezellige dagen met elkaar.

AnitaS zei

Hele fijne kerstdagen.

Lee Prairie Designs zei

So cute!!!!

God Bless you dear friend, Chris!

xxxx, Carolyn

Jolanda zei

Chris, ik wens jou ook hele fijne dagen en veel blogplezier in 2013.
Groetjes Jolanda

Marga (MarPie) zei

Voor jullie allemaal ook. Dat het maar fijne dagen mogen zijn.

Groetjes,
Marga♥

Heleen Kok zei

Chris en Chago ik wens jullie hele fijne kerstdagen en al het goeds voor 2013. Maak er weer een creatief jaar van!

Floor zei

Nogmaals: fijne kerstdagen!
En vanavond... een mooie kerstavond gewenst.
Liefs,
Floor

chevremont zei

vrolijk kerstfeest!

Elvira zei

Felices fiestas espero que las pases rodeada de tus seres queridos yllena de paz Besos