Gezellig dat je even bij me langs komt. Op deze plaats deel ik het een en ander over mijn hobby, Patchwork en Quilten, en ook iets over familie, huis, tuin, hond en andere leuke dingen. Soms ook wat om over na te denken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en als je klikt op de foto's worden ze een stukje groter.
Veel plezier!

Dubbel feest!

Vandaag, op eerste kerstdag, viert deze jongeman voor de
  75e
keer zijn verjaardag!


Het is gewoon niet te geloven! Toen Chago was geboren, rende zijn vader al dansend de straat op, luid roepend dat hij de enige was met een échte kerst, want hij had een kerstkind gekregen.
De foto zit in een oud fotoboek met van die 'raampjes' met een heleboel versiering er om heen. Ik vind het wel schattig .... Vandaag en morgen dus dubbel feest met veel bezoek en heel veel lekkers!

22 opmerkingen:

  1. Proficiat voor de jarige.
    Fijne Kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je man. Geef hem maar een knuffel van mij.
    En natuurlijk een heel fijne Kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbel feest ! Van harte gefeliciteerd en hele fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Chris,

    Gefeliciteerd met Chago en nog heel veel gelukkige jaren samen!
    Fijne kerstdagen!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met de jarige! en geniet van de kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie allemaal van harte gefeliciteerd met de 75e verjaardag van Chago.
    Hij is geen spat veranderd.
    Hele fijne, vredige dagen.
    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende dag om geboren te worden....och wat zeg ik nu....iedere geboorte is toch een wondertje??
    Maar hele fijne dagen voor jullie alle!
    Veel liefs van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chago van harte gefeliciteerd, schitterend getal! Lieve Chrtis ik wens jullie nog heel veel fijne Kerstmissen samen, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Birthday, Chago! Missie Jones will spoil you for sure!!!

    Merry Christmas to both of you too!

    XXXX Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Chago. Voor jullie allen hele fijne kerstdagen gewenst.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd en heel fijne feestdagen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke log! Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere gebeurtenis! Terwijl ik dit typ breekt de zon door...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja dat is echt dubbel op.
    Van harte gefeliciteerd.

    Groetjes.
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met de 75ste verjaardag van je lieve mannetje!
    Ook al een schatje toen hij jong was, toen ben je vast direct op hem gevallen.
    Nog een fijne verjaardag gewenst en ook een fijne kerst.
    Wat een drukte tegelijk!
    Liefs van mij,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man Chris! Wat een heerlijke dag voor jou vandaag! En wat een prachtige foto!
    Lieve groet uit Urk,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk Gefeliciteerd. Een bijzondere dag voor deze knappe gozer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je Chago, en ik wens jullie nog vele jaren (en kerstfeesten) met elkaar en alle dierbaren die daarbij horen in saamhorigheid, liefde en gezondheid.
    Heb een heerlijke dag met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht van een foto toon je aan ons.Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren samen toegewenst.Ook nog fijne dagen voor jou en je familie maar dat zal vast wel lukken volgens mij.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Chris,van harte gefeliciteerd met Chago!

    BeantwoordenVerwijderen

Echt gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van. Soms heb ik de woordverificatie jammer genoeg aan, als ik te veel vervelende mailtjes binnen krijg. Daar heb ik de laatste tijd heel veel last van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.