Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy en vingerhoed

Vorige week kreeg ik weer een enige siggy met de post:


Eentje met kerststofjes, de eerste in mijn verzameling. Er zat ook een heel leuk kerstbeertje als versiering bij. Echt gezellig. Dank je wel Gerrie!



En dinsdag kwam er nóg een gezellige envelop. Met een vingerhoedje er in, een totale verrassing. Moet je kijken:



Marga kocht hem op de boot van de Zonnebloem (even aanklikken!). Zij en haar man gaan vrijwel elk jaar mee als vrijwilligers om te helpen. Een prachtig werk. Zo ontzettend lief dat ze op die boot aan mij dacht en dat vingerhoedje voor me mee nam.
Dank je wel Marga!

16 opmerkingen:

Lida zei

Enige siggy en wat een leuke vingerhoed, lief van haar! Fijne dag
Knuffel
Lida

Elly (creatieveling Elly) zei

Leuke Siggie en een gezellig beertje.
Bijzondere vingerhoed voor je verzameling

AnitaS zei

Erg leuke siggy. En een mooie bijzondere vingerhoed. Fijne dag.

Johanna Zweden zei

Wat een leuk siggy
En wat lief van Marga,
Fijne dag groetjes Joke

Monica zei

Leuke siggy en vingerhoed kreeg jij

Ineke Hulzebos zei

Dus je hebt je aangemeld voor siggy ruil? Leuke siggy heb je gekregen!!!
En je vingerhoedje is heel mooi, sinds kort ben ik ook begonnen met het verzamelen van vingerhoedjes.
Liefs, Ineke

Anoniem zei

Hier wordt je toch helemaal vrolijk van. Buuv ik zal eens in Zwitserland kijken voor een vingerhoedje. Gr. Buuv Joke

Inge zei

Leuke siggy en schattig vingerhoedje, Chris.
Vandaag heb ik een pc-dagje en reageer ik weer eens links en rechts op een blog. De jouwe lees ik altijd, meestal op mijn telefoon en daar reageer ik niet meer mee want als ik dat doe, komt de reactie 7x op jouw blog!
Ik vind het geweldig wat ik iedere keer weer zie en lees bij jou. De mooiste dingen komen voorbij. Genieten hoor. Dat stukje over je kleindochter en Sinterklaas: super!
Gelukkig zit je ook op Facebook en daar komen we elkaar ook tegen en kunnen we kletsen.

Dikke knuffel,
Inge

feltfree på Åsly zei

Wat weer een leuke Siggy. Steeds weer een genot om ze te zien. Een kerstsiggy moet ik eigenlijk ook nog maken, maar het kan nog.
Leuk de nieuwe vingerhoed. Wat lief dat er steed weer aan je gedacht wordt toch.
Groetjes Frederika

Floor zei

Leuk weer twee vingerhoedjes voor je verzameling.
Die van De Zonnebloem is heel grappig. Die had je vast nog niet.
Heb je trouwens wel eens dubbele gekregen?
Groetjes,
Floor

Willy zei

Het begin van een Kerst-siggie quiltje.
Een toepasselijker afbeelding had er niet op die vingerhoed kunnen staan. Lieve verrassing van Marga.
Groetjes,

katrien zei

Leuke vingerhoed.

marga zei

Wat een mooie siggy.
En ik ben blij dat je de vingerhoed nog niet in jou verzameling had staan.
Groeten
Marga

Tineke zei

Mooie siggy, leuk met de kerststofjes en het beertje erbij.
Schattig vingerhoedje heb je gekregen , een leuke verrassing is dat.
Hoe gaat het trouwens met Max?
Groetjes Tineke

idaviltcreatief zei

Mooie siggy en prachtig vingerhoedje, lief dat mensen daar dan aan denken he?

petronella zei

Wat leuk die vingerhoed (de siggy ook natuurlijk), dus die verzamel je?
Fijn weekend!