Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Missie Jones is terug !

Ja, ze is terug en ik ga weer gezellige uurtjes met haar doorbrengen.


Ze zit in de ring en er zijn al weer wat steekjes gedaan. Als ik klaar ben met Missie, mag ik van mezelf met dat mooie nieuwe project beginnen. Dus een stok achter de deur!


21 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is Missie toch mooi en er zijn ook al steekjes gezet.
Ben benieuwd naar je volgende project.
Fijne dag.
Groetjes Marjan

Lida zei

Ik vind het een geweldig leuke quilt die het verdient om heel veel mooie steekjes van jou te krijgen, dus succes met je steekjes en geniet van deze leuke Missy! Knuffel
Lida

Annelies zei

Het is een prachtige quilt. Heel veel plezier met quilten en denken aan je nieuwe leuke project.

Lilian Pilar zei

beautiful !!!!! Besitos Lily

Wilma Kuin zei

Wat een leukerd is dit toch,.. snel aan de slag en op naar het nieuwe projekt,..

Willy zei

Veel plezier met het quilten van deze leuke quilt. Groetjes,

AnitaS zei

Ik had Missie al gemist. Flink doorwerken hooer want dat nieuwe project is ook al zo mooi.

Berna zei

Je kunt een slechtere stok achter de deur hebben. Veel plezier met quilten.

quiltlodge gerda zei

Wat fijn om Missie weer eens te zien. Heerlijk toch om haar lekker dagelijks op schoot te hebben en met haar bezig te zijn?!

Gonny zei

Dat is geen stok achter de deur maar een ZALIG snoepje. Een hele mooie beloning als je klaar bent met Missie die ook al zo mooi/leuk is.

marga zei

Dat was een lange vakantie voor Missie.
Waar is ze al die tijd geweest? Ze zal het gezellig vinden dat ze nu weer aandacht krijgt en met ieder steekje mooier wordt.
Groeten
Marga

Nelleke zei

Hallo Chris veel plezier met Missy het word weer een plaatje.En ik heb net gekeken wat je nieuwe projekt word nou daar kun je je weer echt op verheugen erg he het ene mooie is nog niet af of het andere staat weer klaar maar een ding is zeker genieten doen we zeker niet met mate.Groetjes en een fijne dag Nelleke

petronella zei

Geniet dus nog even van Missy! Je nieuwe projekt kan nog wel even wachten, maar ik kan me voorstellen dat het een stok achter de deur is!!

Ansje zei

WOUW wat een leuke Chris!! Vind je kleuren ook erg mooi!

foekie's fashion zei

Heerlijk hoor om zoiets moois achter de hand te hebben en zo af en toe een paar steekjes te doen. En je nieuwe project wordt ook een leukertje met die mooie lapjes. Ook nog even mijn complimenten voor je pannekoek, prachtig!

Hennie zei

Ziet er prachtig uit, veel quilt plezier.

Groetjes Hennie.

Floor zei

Je hebt je heel lang (2 maanden!) kunnen beheersen met die mooie lapjes en patroon van Petra Prins in een doos. Knap hoor!
Niet vast stiekem wat lapjes geknipt? :-)
Het is een prachtig patroon en hele mooie lapjes. Je weet het, ben gek op antieke quilts.
Werk ook zo lekker aan Mrs. Vigor (ook van Petra).
Maaaarrrrrr..... eerst lekker met Missie gaan stoeien!
Veel plezier ermee.
GRoetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Prachtige quilt!!! Succes met het door-quilten.
Liefs, Ineke

jolie zei

Vind dşt zo,n leuke quilt enje nieuwe projekt ziet er ook goed uit. Leuke winkel van Petra Prins.

Heleen zei

Lweuk om de quilt weer terug te zien. Kan je zelf ook weer terug genieten tijdens het steekjes zettren. En een mooi vooruitzicht!

Tineke zei

Je Missy is prachtig, succes met het verder quilten. Je hebt ook weer een geweldig mooi nieuw project op stapel staan.
Groetjes Tineke