Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Engeltje en de Sint

Elk jaar komt Sint aan in Broek, precies tegenover het huis waar ons Engeltje woont! Dat kan toch niet beter. Grote zus laat zien dat ze niet bang hoeft te zijn voor het paard van Sint.


Maar Engeltje is niet zo bang uitgevallen hoor, ze durft best om pepernootjes te vragen aan Piet.


En ze vindt het prima om even door Piet opgetild te worden.


Bang voor Sinterklaas? Helemaal niet! Hij is veel te aardig.


Dus voordat Engeltje gaat slapen, wordt er eerst een tekening voor Sint gemaakt en in de schoen gestopt.


Wat een zegen om kind te zijn!

17 opmerkingen:

Floor zei

Tja Chris, dat zijn we ook geweest... kind. Maar toen vonden we het geen zegen, tenminste ik niet.
Je mag dan van alles niet, pas als je "groot" was.
Ben blij dat ik nu groot ben haha!
Maar leuk dat jouw Engeltje zo geniet van Sinterklaas en het kind zijn.
Schoen zetten... dat zou ik ook nog wel willen.
Lieve Sint: wil graag lapjes en een mooi quiltboek.
Kijken of het er morgen in zit.
Groetjes,
Floor

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat is hèt toch genieten als je in deze tijd kleine kinderen in je omgeving hebt. Het blijft leuk

Annelies zei

Wat een ontzettend lieve foto's.

Sezoentje-Sonja zei

Het is het begin van een mooie tijd, als kind voelde je toch altijd die heerlijke spanning als de sint weer in het land aankomt.
Het is genieten van dat stralende gezichtje hoor ;)
Liefs, Sonja

marcella zei

heerlijk als kinderen en grote mensen samen zo genieten van het sinterklaas gebeuren.

feltfree på Åsly zei

Leuke foto's. Ja het is toch echt heerlijk om kind te zijn. Ik voel me eigenlijk heel erg vereerd dat ik me dagelijks tussen hun mag bewegen.
Fijne avond Frederika

Gonny zei

Het gezicht van 'engeltje' spreekt boekdelen. Da's genieten voor jong en oud!

Berna zei

Wat is het toch een heerlijk feest!

quiltlodge gerda zei

En minstens zo'n zegen om met dit engeltje mee te mogen genieten. Wat toch geweldig dat ze zo lekker dicht in de buurt zijn hè.

Lida zei

Een paar schattige foto's van jouw engeltje en wat heerlijk dat ze zo vrolijk in het leven staat! Fijne dag,
Knuffel
Lida

marga zei

Heerlijk toch dat kinderen zo onbevangen kunnen zijn en volop kunnen genieten.
Opa en oma trouwens ook als ik jou verhaal lees.
Groeten
Marga

AnitaS zei

In deze tijden mis ik het wel om geen oma te zijn of worden. Geniet er maar van.

Willy zei

Enige foto's Chris. Wat zullen jullie genoten hebben om dit te aanschouwen. Fijne dag,

petronella zei

Wat een schattige kleindochter heb je toch! Wat kunnen we er van genieten, gewekdug dat je ACQ gedubbeld is, het had dus nogal wat voeten in de aarde?? en dan je pannenkoek, ben benieuwd wat je er van gaat maken! Groet uit Frankrijk!

MarianneD zei

Wat heerlijk om zo kind te zijn he?
Weet je dat ik best eventjes terug zou willen? Een liedje zingen en mijn schoen zetten...;-)

inge zei

heerlijk genieten!

idaviltcreatief zei

O, wat heerlijk, dat lieve snoetje, en die mooie tekening. Prachtig!
Ik heb zaterdag met warme chocolademelk en pernoten de intocht van Sinterklaas op tv gezien, echt genieten!