Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De koek is af !


Yes! Het laatste rondje is gedaan en de koek is klaar. Maar oh die laatste toer. Kwam ik toch één miniminilapje te kort, een groentje met een kriebel er in. En dus moest de bak met restjes op de tafel omgekeerd. Want wie weet zat er wat tussen.


En, HOERA!, ik had geluk. Een klein stukje (ligt links op het groene lapje) vond ik nog, net genoeg! Nu mag ik gaan nadenken hoe ik de koek ga verwerken. Wel in een klein quiltje. Ik heb al een beetje een idee, maar ik heb geen haast.

Fijn weekend allemaal en een lieve groet van mij.

34 opmerkingen:

Lida zei

Wat een mooie koek is het geworden, schitterend en al die vrolijke kleurtjes! Succes met het verwerken en een heel fijn weekend, knuffel
lida

Anoniem zei

Oh buuv wat is hij mooi geworden, ik tel zeker 10 of 11 kleuren. Ik had er nog nooit van gehoord en laat staan gezien. Wat een werk . Echt iets om weer apetrots op te zijn.
groetjes buuv Joke

AnitaS zei

Wat is hij mooi geworden. Een heel werk. Jij ook een fijn weekend.

idaviltcreatief zei

O wat een pracht van een koek, wat heb je dat snel gedaan, en een prachtig patroon erin verwerkt.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Gelukkig is de koek niet op. Nu kun je dit prachtstuk afwerken.

feltfree på Åsly zei

Wat een mooie koek zeg. Leuk ook de kleuren die je hebt gebruikt.
Fijne dag Frederika

Berna zei

Gelukkig had je nog een lapje.
Misschien kun je een heeeele grote tas maken met deze pannenkoek erop? 😉
Zonder dollen, je pakje is binnen en wat heb je enorm je best gedaan! Heel hartelijk dank voor de mooie pakjes. Ik ben er heel blij mee!
Jij ook alvast hele fijne kerstdagen.

Anita A zei

Hoi Chris, wat is hij mooi geworden. Het idee van Berna is zo gek nog niet?? Een mooie tas met pront de "pannekoek" erop ?? Lijkt mij erg leuk. Maar ik zal uiteindelijk wel zien op je blog wat je er mee gedaan hebt.
groet,

marga zei

hallo Chris
Wat is de koek mooi geworden. Het lijkt mij een hele klus om zoiets te maken.
En nu verder ben heel benieuwd waar je hem in gaat verwerken.
Fijn weekend.
Marga

Anoniem zei

Chris wat is hij mooi geworden en wat heb je er hard aan gewerkt.
Jammer :) dat je nog een stukje vond want anders had ik hem misschien weer in het echie mogen bewonderen.
Fijn weekend Marjan

Anoniem zei

Wat is je pannekoek mooi geworden en zulke mooie kleuren!
Hang of leg het ergens in het zicht en geniet ervan tot je het verder gaat afwerken.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

katrien zei

Prachtig !!!!!!!!
Fijn weekend.

Chris zei

@ Dat ga ik zeker doen hoor Truus.

Ineke Hulzebos zei

Mooie koek, zeer kunstig!
Fijn weekend

jolie zei

Heel apart en lijkt me heeeel veel werk. Heerlijk zo,n overschot mand... en wat een fijn gevoel als je dat het bewuste stofje daar vindt.

Warna's Inspiratie zei

Wat ziet dit er mooi uit, complimenten

Floor zei

De koek is bij jou gelukkig niet OP, maar AF!
En hij is echt prachtig geworden!!!
Heel mooi en heel apart, en ook keurig gedaan.
Wat heb je een heerlijke stapel restlapjes!
Alleen daar kan je al een leuke scrap-quilt van maken.
Groetjes en ook een fijn weekend gewenst.
Floor

Tineke zei

Oh, wat is die mooi geworden. Mijn complimenten voor dit kunstwerk. Gelukkig dat je tussen al je lapjes nog net dat ene kleine stukje vond.
Een heel fijn weekend gewenst.

Monica zei

Die ziet er leuk uit, en wat een geluk dat jij in je lapjes nog net dat ontbrekende stukje kon vinden

marcella zei

O gaaf! volgens mij had je het er na de handwerkbeurs in Driehuizen al over dat je dit wilde gaan maken. Wat leuk dat je het toch gedaan hebt!

inge zei

prachtig!!!!

Rian, zei

Kan alleen maar zeggen wat alle anderen voor mij ook gezegd hebben: "PRACHTIG"
En dat stukje, hè... dat is nu precies de reden waarom quilters nóóit iets weggooien!
Petje af, hoor Chris. Een ware blikvanger!
Liefs van mij.

Ria zei

Wat een Kunstwerk is dit zeg! Nog eens wat anders dan een 'gewone' quilt. En de kleuren ook zo mooi. Heel mooi Chris Groetjes fijn wekend om ervan te genieten Ria V.

Anoniem zei

Wauw wauw wauw!!!! Mooi geworden zeg GROOT compliment voor jou Chris , en ik ben heeeeeeeel benieuwd hoe de panne[n]koek uiteindelijk verwerkt zal worden.
Was het moeilijk om vooral het midden mooi plat te houden?

Hartelijke groet van een ex-quilter
Marlies

Gonny zei

WHOOOOOOW!!!

Marianne zei

Schitterend, Chris.Hij zal best zwaar zijn met al die gevouwen stofjes. Mooi resultaat.
Fijn weekend, Lieve groet, Marianne K.

Johanna Zweden zei

Woouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
zit met mijn mond open, wat schitterend Chris, die moet je insturen naar Veldhoven, wat een quilt, en dat je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen, mijn compliment, dit doe ik je echt niet na.
Een fijn weekeinden groetjes Joke

Rina zei

Schitterend. Wat een werk, maar het resultaat is er dan ook naar.

Willy zei

En het is een prachtige koek geworden! Welke afmeting moet ik me daar nu bij voorstellen?
Fijne zondag,

Ria van Kasteel zei

Wat een geweldige koek is het geworden, mooi van kleur. Nu nog een manier om hem te verwerken.

Lieve groeten en een knuffel van Ria;0)

christine zei

Prachtig is het enige wat ik kan zeggen. wat zal je trots zijn op dit werk !
christine

Heleen zei

Wat is die prachtig geworden!!! Fijn weekend!

MarianneD zei

Gefeliciteerd Chris! Wat is hij mooi geworden! Ben benieuwd hoe je hem gaat verwerken...hou je ons nog even in spanning?

Marga (MarPie) zei

Vergeet iedere keer te reageren op die ontzettend mooi pannenkoek van jouw. Ben heel benieuwd hoe je deze gaat afwerken.

Groetjes,
Marga♥