Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Contrabas

Op een plein in Sabadell (Barcelona) staat een levend standbeeld,
een man met een contrabas.
Een meisje gooit een muntje in z'n hoed
en krijgt heel veel waar voor haar geld....


18 opmerkingen:

Janet zei

wauw wat een klein gebaar teweeg kan brengen!! Heel bijzonder

Ell@ zei

Dat was puur genieten op de vroege ochtend! Geweldig!

Lida zei

Heerlijk, zalige muziek op de vroege ochtend!Bedankt! Knuffel
Lida

clara zei

Wat een geweldig filmpje. Hou erg van klassieke muziek. Heb genoten. Dank je voor de tip. Fijne dag! Gr, Clara

Marion van Veggel zei

Ik heb genoten! Heerlijk begin van de dag.

Johanna Faber zei

Dat was heerlijk wakker worden Chris
Schitterend
Groetjes Joke en een fijne dag uit wit Zweden

inekeo zei

Wat heb ik net genoten na een bericht wat tegen viel,zet het straks nog even een keer aan met een kopje koffie groetjes Ineke

jolie zei

Heerlijk om te zien ... en wat kan de wereld dan toch eigenlijk mooi zijn.

quiltlodge gerda zei

FANTASTISCH!!!!!!!!!!

Rian, zei

"Jezus, Leven van mijn leven".... op een plein in Barcelona... en dat allemaal voor dat ene muntje... Ik val helemaal stil, Chris, wat mij betreft is die hoed boordevol geworden na afloop.
Prachtig!! Wat een enthousiasme.

Gonny zei

Ik had 'm al eens gezien maar ik blijf er van genieten....en weer.....en weer....en......

marga zei

Ja Chris ik ken hem er zijn er meer van zoooooo mooi het is genieten.
Groeten
Marga

AnitaS zei

Genieten is het. Wat zou dat kleine meisje gedacht hebben.

feltfree på Åsly zei

Geweldig om te zien.Leuk dat je hem deelt ik weet niet of je deze http://www.youtube.com/watch?v=SXh7JR9oKVE al kent.
Die is ook heel prachtig

Groetjes Frederika

Floor zei

Mooi filmpje! Heb zulke filmpjes wel eens meer gezien op het net.
Is natuurlijk allemaal vooraf opgezet, maar toch leuk omdat het publiek zo te zien van niks weet.
Vooral die reacties van de kinderen vind ik leuk om te zien.
Groetjes,
Floor

Ineke Hulzebos zei

Zo mooi, geweldig!!!

Tineke zei

Geweldig!!!!!!
Groetjes Tineke

petronella zei

Wat heb ik genoten! Ik werd er helemaal blij van! Weet je ik
zat alleen in huis DS is net weer vertrokken naar NL na een verblijf van 10 dagen en DH is in de stal om te melken, buiten is het donker, dank je wel Christina voor dit leuke filmpje!!