Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

AFFO!!!!!

Het is feest in huize Jones (oudste kleindochter is 17 jaar geworden) én in huize "Nel en Lise", want ze kunnen eindelijk hun nieuwe huisje betrekken, samen met hun katten "Haasje Snoep" en "Katinka Dorendak".



Ik weet niet welk huisje ze zullen uitkiezen, er is keus genoeg. Hoe dan ook, alle huisjes rond het middenplein zijn klaar en het hek -de bies- zit er veilig omheen.


Ik ben super blij dat hij af is en met de kerst kan hangen. Door die ster in het midden vind ik dat hij heel goed bij de kerst past.


Heel toevallig, maar precies op tijd is Missie Jones van een hele lange verre vakantie teruggekomen. Dus kan ik weer gezellig met haar gaan optrekken. En tussendoor met de ACQ aan de gang. Vervelen zal ik me dus niet!

33 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een plaatje is het geworden, super

Warna's Inspiratie zei

Werkelijk prachtig, wat een mooie quilt

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je kleindochter. Je quilt is een plaatje geworden. Helemaal mijn kleuren. Zou hier ook prachtig passen.

Miny zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter.
Wat een prachtige quilt, knap dat je hem af hebt voor de kerst.
Een fijne dag!

Groeten Miny

katrien zei

Prachtig is ie.Nu kun je er volop van genieten.

Nelleke zei

Hallo Chris allereerst van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter.Een prachtstuk laat je vandaag aan ons zien.Mooie kleuren en leuke stitcheries de huisjes en gepatchte blokjes er zit van alles in en dat maakt de quilt heel mooi om naar te kijken.Veel plezier ermee en weer op naar het volgende projekt wat natuurlijk ook weer een hele leukerd is.Groetjes Nelleke

Berkeboom zei

Gefeliciteerd met je kleindochter.
En wat een prachtige quilt is het geworden. Groetjes Gré

Berna zei

Wat een mooie quilt is dit geworden! Dat zal een blikvanger zijn met kerst! Maar hij mag gerust nu al hangen hoor en je mag er trots op zijn.

foekie's fashion zei

Wat is die mooi geworden, PRACHTIG!!!
Groetjes van JOke

feltfree på Åsly zei

Wauw wat een prachtig mooi quilt.
Die roodtinten, daar wens ik ook nog een keer iets mee te doen. Prachtig.
Fijne dag Frederika

Cisca zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter!
Wat fijn dat Missie Jones (wat een heerlijk verhaal toch) weer terug is, nu kan ze meegenieten van die prachtige nieuwe quilt. Wat een mooie kleuren heeft-ie toch en wat heerlijk dat de dames uit zoveel huisjes kunnen kiezen.
Hij zal prachtig hangen met Kerst maar ook de rest van het jaar kun je ervan genieten!
Groetjes, Cisca

Lilian Pilar zei

Chris!!! que bonito, toda una obra de arte...Besitos Lily.

Gracias por tus palabras en mi entrada...

Annelies zei

Chris hij is super. Wat mooi !!
Gefeliciteerd met je kleindochter !

Marga (MarPie) zei

Kleine meisjes worden groot, van harte gefeliciteerd met de jongedame. Wat is ze leuk geworden "Nel & Lise", inderdaad met die ster in het midden is ze ook zeer geschikt voor Kerst. Heel mooi is ze en zeer apart. Weer eentje klaar, op naar de volgende.

Groetjes,
Marga♥

marga zei

Van harte Proficiat met jullie kleindochter. En de quilt die is echt super heel mooi.
De kleuren het idee in elk jaargetijde mooi om naar te kijken.
Fijne dagHier schijnt de zon heerlijk.
Groeten
Marga

Willy zei

Gefeliciteerd met de jarige kleindochter.
De quilt is prachtig. Leuke namen horen erbij.
Fijne dag,

Johanna Zweden zei

Gefeliciteerd met je kleindochter en kleindochter ook natuurlijk
Wat is je Quilt schitterend geworden, zit met open mond te kijken , en wat warm van kleur, dat zal je kamer helemaal oplichten in de herfst/winter sfeer
Ik liep gisteren een winkel in, en wat werd er gedraaid! Misses Misses Jones, heb dus de hele dag aan je zitten denken grinnik
Fijne dag liefs Joke

Anoniem zei

Proficiat met de verjaardag van je kleindochter. Wat een prachtige quilt is het geworden, compliment.
Gaat prima met kerstmis.
Groet Hanny.

quiltlodge gerda zei

Chris, wat een SUPER leuke quilt. En na de Kerst mag hij gewoon blijven hangen, toch? Die ga je toch niet in een kast leggen! Natuurlijk ook van harte proficiat met je kleindochter.

Monica zei

Oh, wat schitterend is deze quilt geworden, en volgens mij hoeft hij niet alleen met kerst te hangen hoor. Gefeliciteerd met je kleindochter.

Ineke Hulzebos zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter. En wat is je quilt prachtig, zit hier gewoon te kwijlen.
Lieve groetjes, Ineke

Marianne zei

Wat is dit een gezellige huiselijke quilt, PRACHTIG!!
Groetjes Marianne

Rian, zei

Van harte gefeliciteerd met jullie grote kleindochter. Waar blijft de tijd, hè Chris?
En wat is je quilt schitterend geworden. Hij kan best na de kerst nog blijven hangen, want het is geen uitgesproken kerstquilt. Zo mooi.
En de dames zullen ook wel genieten van hun huisje en mooie uitzicht :)
Liefs,
Rian

idaviltcreatief zei

Prachtig quit heb je weer afgekregen en wat zal dat gezellig 'hangen' met de kerst/verjaardag ;-)


Gefeliciteerd met jullie kleindochter!

inge zei

gefeliciteerd met je affo! een supermooie quilt!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat een knalller. Prachtig!

Floor zei

Van harte gefeliciteerd met je jarige klei... grootdochter!
Het is een super leuke affo geworden!
Kan heel goed met de kerst. Alles wat goud, rood of groen is kan toch?
En een ster is ook altijd "kersterig".
Heel fijn dat Missie (eindelijk :-) ) weer in zicht komt.
Ik heb haar echt gemist en dacht vaak: hoe is het toch met haar?
Groetjes,
Floor

jolie zei

Dit verdiend een gouden lintje .... wat een mooie quilt!!

Heleen zei

Wat is die leuk geworden!! Echt een werkstuk om trots op te zijn. Nu er lekker van genieten. Doe Missie Jones de groetjes en ik hoop haar snel te zien.

Dineke zei

Wat een prachtige quilt is dit geworden, super. Enne nog gefeliciteerd met je kleindochter

Sezoentje-Sonja zei

Wauw, ik kijk mijn ogen hier uit, via via kom ik hier op je blog terecht en zie een werkelijk prachtige quilt , wat een kunstwerk zeg!
Gefeliciteerd ook met je kleindochter.
Ik ga snel nog even verderlezen op je mooie blog en natuurlijk me aanmelden als volger,
liefs, Sonja

Janny de Roo zei

Het is een prachtige quilt en natuurlijk kan zo iets hangen met Kerst, ster of geen ster. Die tantes zijn zo geinig he.....ook helemaal mijn favoriet, al is het alleen al om naar te kijken.....!

MarianneD zei

OOOOhhh,super! Jij hebt hard gewerkt!
En al die mooie rode kleurtjes...helemaal geweldig!
Van harte met deze prachtige AFFO Chris!