Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy en rode koontjes

Ik zit hier met rode koontjes van een griepje en van jullie hartverwarmende reacties op mijn vorige logje! Dank jullie wel!!

Zaterdag was ik nog op stap. Naar de expositie in de Westerkerk in Enkhuizen, georganiseerd door VELTROP. Ik vond het heerlijk. Ik laat maar eventjes één foto zien.


Zie je die dame links in het rood (het was tenslotte Red Dress day)? Juist ja, Joke uit Zweden. We waren met ons drietjes, Marjan, die geen blog heeft, was er ook bij. Elk jaar zijn we wel een keer op stap. En ditmaal dus naar Enkhuizen. In de kerk was het gezellig druk, fijne sfeer, mooie quilts en veel kramen, veel meer dan ik gedacht had. Ik vond het enig om Elly L. een keer te ontmoeten! Hier en daar had ik een fijn gesprek met een bekende. Dat is altijd het leuke van zo'n expositie.

Vorige week kreeg ik ook nog een hele mooie siggy. Alles geborduurd, ook naam en adres, zó keurig verzorgd. Dank je wel Fenny, hij krijgt een plaatsje in mijn Rol.


Zo, ik laat het even hierbij en duik weer lekker onder de wol.

22 opmerkingen:

Annelies zei

Beterschap Chris.
Leuk dat je op pad bent geweest en een mooie siggy !

feltfree på Åsly zei

Beterschap. Wat een gezellig uitje. Leuk dat Joke ook mee was.

Ans zei

Van Harte Beterschap!

sylvia zei

beterschap, meissie!!
liefs, Syl

Miss Steekjes zei

Het zal je best mooi staan die rode koontjes maar ik hoop toch dat je gauw weer wat opknapt; beterschap!!

Janet zei

fijn dat je nog eerst kon genieten van de uitstapjes!! en vooral beterschap wat het griepje betreft

marga zei

Fijn dat jullie samen op pad zijn geweest. En dat griepje gaat volgens mij door heel nederland want ook in dit huis is het toegeslagen.
Heel veel beterschap.
Groeten
Marga

Lida zei

Wat een pech, ik wens je sterkte en een goed herstel! Leuk uitstapje was dat! Knuffel
Lida

Anoniem zei

He Bah Mam... Ziek geworden van een tochtig kerkje misschien? Nou, als er pompoensoep moet komen dan hoor ik dat graag hoor... Fijn zo'n dag uit met vriendinnen!

Gezondheid!!!

Floor zei

Hé bah, griep! Dat kan een mens toch helemaal niet gebruiken?
Daar heb je toch immers geen tijd voor?
Tja, soms word je gedwongen om even rust te nemen.
Gelukkig heb je nog wel die mooie expositie kunnen bekijken.
Kan je nog gezellig nagenieten.
Ik wens je heel veel beterschap.
Groetjes,
Floor

Inge zei

Beterschap, Chris! Is niet leuk hè als je ziek bent.

Liefs,
Inge

conny's quilts zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
conny's quilts zei

Beterschap, gelukkig kon je er zaterdag nog gewoon even op uit.

Jasmijn zei

Hallo, veel beterschap hoor! En als de tnt meehelpt ligt er morgen een leuk flopje in je bus.
Veel liefs van ons allemaal

Cisca zei

Wat een leuk uitje, daar in Enkhuizen, met die leuke winkeltjes.
Heel veel beterschap!
Groetjes, Cisca

Elly L zei

Oh help, ik heb je met mijn knuffel je toch niet aangestoken?
Mijn pc is nog steeds niet gemaakt, dus mijn blogje moet even wachten. Maar ik vond het wel leuk om je in het echie te ontmoeten.

idaviltcreatief zei

Wat een prachtige omgeving voor een expositie, was het mooi? Gezellig zo met je vriendinnen op stap. Sterkte met de griep!

AnitaS zei

Van harte beterschap. Wat een mooie siggy is het. Gelukkig toch eerst een leuk uitstapje.

Marianne zei

Wat fijn dat je zaterdag hebt kunnen genieten. Op de foto ziet het er leuk uit.Ik nam in het zuiden van hetland afscheid van een quiltgroep, anders zouden we elkaar waarschijnlijk gezien hebben.
Eventjes uitzieken, Chris. Sterkte!!! liefs, Marianne K.

quiltlodge gerda zei

Hoi Chris, Oooooo ggrrrr, ik was ook zaterdag in de Westerkerk in Enkhuizen en ik heb jou en Joke niet gezien, wat jammer!!!
Rustig aan met de rode koontjes, beterschap!

Willy zei

Leuk dat jullie samen op pad gingen. Goed om even een glimp van Joke te zien. Beterschap voor jou. Groetjes,

petronella zei

Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad!