Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Motor en Pech

Hoor ik vanmorgen per telefoon dat Dochter een 'Moeder en dochter' dag heeft met háár oudste dochter. Gaan zichzelf verwennen in een kuuroord. Leuk natuurlijk. Maar de printer van haar én van de buren werkt niet, dus ze komen bij mij de kaarten uitprinten. Prima. Alleen: hoe gaan ze dan?? Dochter heeft een ongelukje met de auto gehad en die staat in de garage. Geen nood. Dochter is een motorliefhebster. Brrr.
Na het printen, pakken ze zichzelf weer in,


Stappen op de motor,


en daar gaan ze!


Na 40 min. belt kleindochter op: "Oma, ligt mamma's portemonnee bij u?" Het zal niet waar zijn! Het is jammer genoeg ook niet waar. Onderweg kregen ze van een automobilist een seintje dat de tas op de rug open stond ..... alles zit er nog in, behalve die portemonnee. Ik kan het me haast niet voorstellen dat die er uit gerold is. Dat is dus wel even PECH, maar gelukkig geen Motorpech. Het probleem wordt inmiddels door het thuisfront opgelost. Gelukkig dat dát er is, haha.

20 opmerkingen:

marcella zei

wat een stoere dochter en kleindochter heb jij ;) jammer van de portemonnee, al hoop ik dat ze verder heel veel plezier hebben van hun verwendagje

Marga (MarPie) zei

Inderdaad STOERE meiden hoor.
Hopelijk hebben ze toch veel plezier ondanks de portemonnee.

Groetjes,
Marga♥

quiltlodge gerda zei

Joh, wat een stoer koppel. Heerlijk. Al vind ik het stiekem ook altijd wel een beetje eng als mijn jongens weer wegrijden op die enorme machines. (ja en dat zijn dan nog jongens hè. Al mag je dat onderscheid tegenwoordig eigenlijk niet meer maken hè. En natuurlijk kunnen meiden net zo goed motor rijden als jongens; ik weet het.) maar goed, eng dus, toch wel een beetje. Maar mooi dat ze het doen!

quiltlodge gerda zei

p.s. Hopelijk is er een eerlijke vinder!

Ineke Hulzebos zei

Wat stoer, alleen jammer dat de portemonee weg is. Hopelijk is die weer gauw terecht.
Groetjes, Ineke

AnitaS zei

Wat een stoere meiden. Jammer van de portemonne. Gelukkig konden ze dankzij het thuisfront verder een leuke dag hebben.

katrien zei

Hopelijk is er een eerlijke vinder.

Heleen zei

Zo! Stoer hoor! Jammer van de portemonee maar gelukkig toch een leuke dag!

Lida zei

Stoer die meiden, jammer van de portemonnee! Knuffel
Lida

Floor zei

Wat een stoer stel!
Zou ook wel eens achterop willen zitten..... maar ik durf niet!
Durf jij het wel? Je hebt de kans nu. Kom op Chris, en dan wel een foto hoor!
Wat jammer van het geld dat weg is. Hoop dat het niet veel was.
Maar die tas staat alleen van boven open, daar kan haast niets uit vallen zou je denken.
Groetjes,
Floor

idaviltcreatief zei

Leuke foto's van je dochter en kleindochter. En dat is zeker pech hebben, lekker mama-dochterdag en dan de portomonee kwijt, hopelijk komt het terug, je weet maar nooit! Gelukkig hebben ze de gezellige dag wel voort kunnen zetten, maar o wat zullen ze balen.

Anoniem zei

Hoi Chris,

Al mijn voorgangers zijden het al, STOER. Hoef ik het niet meer te zeggen al is het wel zo.
Achter op de motor is leuk, in mijn tienerjaren zat ik ook wel eens bij iemand achterop. Veel van mijn buren rijden motor, maar helaas niemand die me mee wil nemen, waarschijnlijk bang dat de machine gaat steigeren onder mijn 85 kg.
Je moet je gewoon mee laten gaan met wat de bestuurder doet en niet gaan tegenhangen.

Jammer van de portemonnee, het is te hopen dat er niet teveel kaartjes in zaten.

Groet van Jantje

Anoniem zei

...en nu met dat geweldige kleinkind on een hotel. Ja er zat wel veel geld in. En ja, ook het rijbewijs en bijna alle passen. Maar het kostbaarste zat achterop. We hebben het heerlijk, met makkelijke en moeilijke momenten net zoals ik met mijn moeder had vroeger en nu. Ik heb een geweldig thuisfront. Niet alleen thuis nu, maar ook altijd betrouwbare ouders. Pap en mam, dank jullie wel. Ik hou van jullie!

En Floor, mijn moeder is achterop geweest hoor. een prachtige dag was dat....

Dochter

Anoniem zei

En het thuisfront was al allang blij dat het alleen maar om verloren spullen ging, dat is allemaal vervangbaar.

Groeten van het thuisfront

Willeke zei

Stoer stel hoor!

Gonny zei

Beetje pech-dag met kapotte printer, geen auto en een portemonnee kwijt. Goed dat ze zich lekker gingen ontspannen, kunnen ze er weer tegenaan....
Wel een hééél fraai/stoer gezicht de twee dames zo!!

Johanna Zweden zei

Stoere meiden zo, maar jammer van hun portemonnee, hoop dat ze toch nog een leuke dag hebben gehad
Greetings Johanna

Anoniem zei

But, if a person eats or how faѕt you lose all your
trips to the body" knows", аnd authοr of Мedifаst raѕpberry kеtonеs Centeгѕ, our bodies.


Heгe iѕ my webρage - where can i buy raspberry ketones

Anoniem zei

There is one of 62% of all as a Raspberry Ketones product. By adopting a vegetarian, you can do a lot of water from the Green Coffee Lean.

Feel free to visit my webpage; best raspberry ketone supplement
my webpage: lose weight In two weeks

Anoniem zei

I am in fact pleased to read this website posts which carries tons of valuable facts,
thanks for providing these kinds of data.

Here is my webpage; car insurance comparison