Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Huiswerk

Ja, zelfs nu moet ik nog huiswerk maken, maar wel leuk huiswerk: driehoekjes snijden voor de 2e helft van de workshop voor het maken van de Russische pannenkoek.


Ik heb er al ruim 500 gesneden en in zakjes gedaan. Maar ik ben er nog niet. Ik wil er nog een paar kleurtjes bijsnijden voor extra accenten.

Heleen stuurde me een paar foto's die ze maakte op de Expo in Vijfhuizen in 2011. Prachtig!


En een detail:


Hier is een dame bezig met het in elkaar naaien:


Voordat ik zo ver ben ..... Maar dat hoeft ook niet, ik vind het gewoon leuk. En wat helemaal leuk is: morgenochtend komt Heleen samen met Sylvia hier een bakkie doen!!! Dames, de koffie staat al bijna klaar hoor!!

Van Joke kreeg ik heel lief een Award.
Die wil ik graag met jullie allemaal delen!

17 opmerkingen:

AnitaS zei

Je schiet al lekker op met je huiswerk. Leuke visite krijg je.

Johanna Zweden zei

Ziet er schitterend uit en wat een mooie quilts
veel plezier morgen.
Groetjes Joke

Wilma Kuin zei

Dat ziet er prachtig uit maar ook veel werk,...

Veel plezier met de meiden,..

Cisca zei

Die kan ik me nog herinneren van Vijfhuizen. Wat een klus gaat dat worden, maar wel mooi!
Veel plezier met die gezellige visite!
Groetjes, Cisca

Nelleke zei

Hallo Chris,dat is nog eens een plaatje van een pannekoek!Prachtig om te zien daar kun je je eigen wel mee bezig houden.Voor morgen jullie een gezellige dag toegewenst.Groetjes Nelleke

Janet zei

het wordt fantastisch mooi, kan me voorstellen dat je er plezier aanbeleeft! succes er mee

Willy zei

Dat ziet er heel mooi uit, toch wel veel spectaculairder dan de dennenappels. Veel plezier morgen met het bezoek. Gefeliciteerd met je award. Groetjes.

Lida zei

Wat een knipklus, maar het zal wel een heel fleurig geheel worden! Leuk en gezellig morgen met de meiden! Genieten, knuffel
Lida

Anita A zei

Hoi Chris,
Het ziet er mooi uit, maar wat een werk,.... Veel plezier "op cursus".
groet,

Berna zei

Dat lijkt me een gigantische klus!
Veel plezier morgen en groetjes aan Sylvia!

Hermie zei

wat leuk die russische pannenkoek. Ik heb een indonesische pannenkoek, die heb ik kant en klaar gekregen van mijn nichtje, alleen werken ze daar met de puntjes naar buiten toe. Erg mooi hoor.

Floor zei

Ware kunstwerken zijn het op die foto's!
Die van jou vind ik ook erg mooi worden.
Wel heb je heeeeeel veel driehoekjes nodig zie ik.
Maar misschien wordt de cirkel wel heel groot als hij klaar is, geen idee eigenlijk.
Veel plezier morgen met de dames.
Lekker kwebbelen en misschien wat steekjes doen?
GRoetjes,
Floor

sylvia zei

daaaag, Chris, tot morgen!!!

mieke zei

Dat ziet er wel leuk uit. Wel een gepriegel volgens mij.
Veel plezier met de koffie.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Ja voor variatie moet je heel wat op voorraad hebben. Ik kan me nog herinneren dat ik ooit eens denneappels heb gemaakt zo met een piepschuimbal en hele kleine speldjes. Jeuh wat deden mijn vingertoppen zeer. Wel een heel leuk werkje.
Groetjes Anita

Tineke zei

Oh, wat mooi, maar wat veel werk.
Zal wel heel erg mooi worden.

idaviltcreatief zei

O, wat een werk zeg, echt huiswerk. Maar zo te lezen is dit niet erg en het resultaat is een waar kunstwerk!