Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Girapafantje

Hallo! Even voorstellen. Ik ben een Girapafantje, dat zie je direct! Ik stond op de jaarmarkt in Heerhugowaard, maar kom van héél ver, uit Vietnam. Ik ben helemaal met de hand gemaakt door jonge gehandicapte mensen. Een lieve dame die al 30 jaar deze jonge mensen helpt via de organisatie 'QUILT & ART' (Kijk ook HIER)had mij meegenomen.


Een andere lieve (ahum) dame kocht mij en nam mij mee naar huis. Met het geld steunt ze die organisatie. Ik heb wel een beetje heimwee, misschien dat ik daarom steeds achterom kijk. Maar ik heb hier een mooi plekje gevonden hoor.

Deze dame maar vooral ook het kleinkind vinden hem geweldig!

Ondertussen wacht ik met smart op de post ...... Ineke O. stuurt mij een lapje voor het miniborduurwerkje op. Lief hé? Van haar kreeg ik ook het patroontje. Trouwens, er waren aanbiedingen van verschillende dames. Heel erg bedankt.

Een fijn weekend en een kleurige herfstgroet van mij.


18 opmerkingen:

Monica zei

Oh, wat een lief girafantje heb jij gescored. Lekker fleurig en ik geloof best dat jouw kleinkindje hier blij mee is.
Die 'bloesem'die jij laat zien, zo fel roze met die besjes, is dat de kardinaalsmuts?

Lida zei

Schattig lieve dame! Mooie aankoop en zo leuk helemaal jouw kleurtjes! Knuffel
Lida

AnitaS zei

Wat een schatje is het. Mooie kleuren en nog een goed doel ook.

marga zei

O Chris wat een schatje. Heerlijk he om van zo'n beestje te genieten en weten dat er met de opbrengst ook nog iets goeds gedaan wordt.
Ik loop een beetje achter en las dat het met Max even niet goed ging.
Is hij weer een beetje opgeknapt na die aanval?
Fijn weekend.
Lieve groeten
Marga

Janet zei

wat een schattig girapafantje! en die heimwee is vast gauw over bij zo'n lieve dame!! En zeker de herfst is schitterend met al zijn kleuren. Onze kinderen leerde vroeger een liedje met als refrein: onvoorstelbaar wonderlijk gedaan! Heer hoe heerlijk is Uw Naam. Daar moet ik altijd aan denken als ik de verkleuring in de natuur zie. Fijn weekend

Tineke zei

Wat een schatje, die zal het wel naar haar zin hebben bij je. Ik las in het vorige logje over Max, is hij weer een beetje opgeknapt.
Groetjes Tineke

Ineke Hulzebos zei

Wat een schattig girapafantje!!!
Groetjes

Floor zei

Je Kardinaalsmuts-struik staat er mooi bij.
Wat een aparte vluchten hangen er altijd aan hè?
Je girafje is enig!
Staat vast leuk in je quiltwoninkje in de tuin, want buiten blijven.... daar kan hij vast niet tegen.
Groetjes,
Floor

Annelies zei

Wat een ontzettend leuk Girapafantje. Ik denk dat ik daar ook heel moeilijk nee tegen had kunnen zeggen.

feltfree på Åsly zei

Wat een leuk beestje zeg. Heel vertederend.
Fijne avond Frederika

katrien zei

Wat een leukerd.

quiltlodge gerda zei

Wat een dot van een girappafantje! En die heimwee gaat vast wel snel over hoor. Gezellige zondag. Groetjes

Hermie zei

wat een schatje met leuke kleurtjes

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende giraf
helemaal jou kleuren
Fijne zondag gr joke

hobbyshop fugeltsje zei

Wat een snoepje zeg je girapafantje.
Gr. Miranda

Anoniem zei

Mam, wat een prachtige herfstfoto!!! Echt heel mooi...
Dochter

mieke zei

Hij is schattig.

Willy zei

Wat een heerlijk eigenwijs girapafantje, enig! Daar hoef je natuurlijk niet lang over na te denken om die mee te nemen, als het ook nog voor een goed doel is.
Prachtig herfstfoto laat je ook nog zien.