Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De hemel in brand!


Wat een schitterende zonsondergang gisteravond! Glorieus!
Wens iedereen ook een glorieus weekend.
Liefs van mij.

22 opmerkingen:

Lee Prairie Designs zei

Absolutly beautiful, Chris!!! They say: "Red sky at night, sailors delight and red sky in the morning sailors take warning:...so I bet you had a delightful day!!!!

Hugs, Carolyn

ria vogelzang zei

Prachtig he! Wens je ook een fijn weekend!
Groetjes, Ria.

Annelies zei

Prachtig ! Ik voel me dan heel klein.

Miny zei

Prachtig! Fijn weekend gewenst.

Groeten Miny

Gonny zei

Dat was genieten van die pracht hemel. Jullie ook een fijn weekend toegewenst.

inge zei

wat een prachtige foto!!!!!

katrien zei

Wat een mooie foto.
Fijn weekend.

yvon zei

Heerlijk om de gave te hebben zo te kunnen genieten.... Hij is inderdaad schitterend. Ook een heel fijn zonnig weeekeind gewenst.

Tineke zei

Prachtige foto.
Ook een heel fijn weekend gewenst.
Tineke

Willy zei

Prachtig Chris. Helaas niets van gezien, was met dochter bij het Zweedse warenhuis. Kan er zo toch nog even van genieten. Fijn weekend,

Rian, zei

Almacht en Majesteit...
Indrukwekkend, Chris. Prachtig moment vastgelegd.
Goed weekend hoor!

Johanna Zweden zei

Wouw wat een schitterende hemel,
Fijn weekeinden groetjes Joke

Hermie zei

Waaauw, wat een mooie foto, prachtig gezicht

hobbyshop fugeltsje zei

Geweldig die zonsondergang. Het lijkt inderdaad of er wat in de brand staat.
Fijne zondag alvast.
Gr. Miranda

Floor zei

Prachtig kunnen de luchten zijn.
Deze is echt heel erg mooi.
Zie wel vaker onder het wandelen mooie luchten, ook wel met van die prachtige dikke witte zachte wolken, waar ik wel op zou willen liggen...,maar dan heb ik natuurlijk mijn fototoestel niet bij me.
Fijne zondag!
Groetjes,
Floor

Janny de Roo zei

wow....zo iets zie je niet vaak.....prachtig moment....!

Anoniem zei

Zo ongelooflijk mooi. Je kon niet slapen en wat een beloning. Aan alle vervelende dingen kleeft een voordeel. Groetjes buuv en een fijne zondag

Berna zei

Prachtige foto!

quiltlodge gerda zei

Wat een spectaculaire foto joh. Ik zag hem in het klein links op mijn blog staan en dacht dat het een echte brand was.

Petra zei

wauw...prachtig!! zo kleurig heb ik het niet vaak gezien, groetjes, Petra

idaviltcreatief zei

Om stil van te worden....
Zo'n prachtig natuurverschijnsel, gratis en voor niets, genieten!

Cisca zei

Schitterende zonsondergang en een schitterende foto!
Je schaartjesklos is prachtig geworden, leuk die veiligheidsspeld die de zijden met elkaar verbindt!
Glorieuze zondag, groetjes, Cisca