Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy's in constructie

Oh wat was het een zalige, warme en ontspannen dag gister. Na alle drukte van de laatste tijd heb ik heerlijk in alle rust zitten naaien in mijn Idylle met deur en raam open, in het zonnetje koffie en thee gedronken en even genoten van een kort bezoekje van 'buuv".

Al heel lang riep mijn Siggy-rol om aandacht!


Hij wilde er siggy's bij, maar dan moesten er eerst nieuwe gemaakt worden. Dus snel naar de pc.



Eerst de 'Siggy-huisjes om op te strijken', het logo voor mijn siggy's, openen en printen. Kijk, daar zijn ze al.
Na het opstrijken en snijden van de driehoekjes leg ik alles uit.


En nu maar naaien. Na een tijdje is het hele stapeltje klaar.


Als laatste naam, plaats, land en datum met watervaste pen er op.


Ik strijk ze niet open, want ze gaan zó in een lange envelop. Morgen gaan er al 5 op reis!

Fijne dag en groeten van mij.

17 opmerkingen:

katrien zei

Leuke siggies.

yvon zei

Dat is een hele voorraad...... Leuke stofjes gebruik je.

Monica zei

Oh, wat leuk, dit noem je nou eens 'productie' maken. Ze zien er vrolijk uit met die leuke stofjes.

Hermie zei

heerlijk he? zo genieten va het weer en van je hobby.

Annelies zei

Je hebt echt weer een voorraadje !

marcella zei

wat een produktie! leuk, dat je een eigen ontwerpje hebt gemaakt.

Anneke zei

zo gaat het lekker vlot! goed idee.

Gonny zei

Lijkt me heel leuk siggy's uitwisselen, maar ja er is zoveel wat leuk is en plannen is nu niet mijn grootste pluspunt. Ook ben ik aan het "tobben" wat ik als mijn kenteken zou willen gebruiken....... Voorlopig gewoon mijn eigen gangetje gaan :-)

sylvia zei

het was zeker een heerlijke zonnige dag, ik heb ook de hele dag buiten doorgebracht!!!
en leuke siggies, handig om dat zo te printen!! Wat ben je toch een handigerd op de computer.....ik niet, puzzels wil nog niet lukken!!!
Een van de jongemannen maar eens vragen!
liefs, Syl

AnitaS zei

Leuke siggies zijn het. Het wordt al een flinke rol.

Lida zei

Wat wordt je rol al dik en wat maak je toch leuke siggies! Knuffel
Lida

feltfree på Åsly zei

Wat een leuke Siggy maak je. Op de rol zitten zo te zien ook al een behoorlijk aantal.
Het is leuk om ze te verzamelen nietwaar?
Gr Frederika

Eulalia Isabel zei

YOUR BEAUTIFUL BLOG.

GREETINGS

petronella zei

Ach ja, zo nu en dan hebben we een Siggy-dag, het blijft leuk!!

Petra zei

leuk die siggy's! en dat klinkt idd als heerlijk genietn in het zonnetje!

Marga (MarPie) zei

Ze blijven leuk om te maken en nog leuker om te mogen ontvangen.

Groetjes,
Marga♥

Floor zei

Dat gaat snel! Het lijkt wel een Siggy fabriek!
Lekker zo in de zon, het weekend krijgen we nog meer, maar dan ben ik in Deventer, in de kerk voor de quilts.
Groetjes,
Floor