Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hoe bestaat het!!

Alweer een jaartje verder, alweer een jaartje meer ervaring, alweer een jaartje langer getrouwd!


Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we 45 jaar getrouwd waren, en nu is dat a.s. zondag al weer 46 jaar! Omstreeks onze trouwdag zijn we er altijd een paar dagen tussen uit, dus dit jaar gaan we ook wat leuks doen. Vandaag de tassen inpakken. Geen quilt tentoonstelling, maar we gaan wel naar de winkel van Petra Prins. Oh wat leuk! Daar ben ik nog nooit geweest. Ik kreeg afgelopen dagen een briljant idee en daar heb ik wat leuke stofjes voor nodig. Hou het nog even geheim.

Ik vind wel dat er een bloemetje bij dit logje hoort, dus zocht ik een oud fotootje uit. Mooi blauw.


Tot ergens in de volgende week en liefs van mij.



32 opmerkingen:

Martine zei

Gefeliciteerd en geniet van je vakantie.

Wietskes Quilts zei

Van harte geluk gewenst!!!! en een hele plezierige vakantie. geniet er van. Fijn al zoveel jaar samen.

groetjes

Wietske

Wietskes Quilts zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hermie zei

gefeliciteerd met je trouwdag en pas op het afstapje bij Petra prins in de winkel.

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Maak er een leuke dag van.

Annelies zei

Geniet bij Petra en een hele fijne trouwdag toegewenst !

Janet zei

Van harte gefeliciteerd, wat een zegen zolang van elkaar te mogen genieten!! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je quiltplannetje!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen in gezondheid en geluk.
Maak er een paar mooie dagen van aan het weer zal het niet liggen .
Groetjes Marjan

katrien zei

Proficiat en geniet van de dagjes ertussen uit.

idaviltcreatief zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 46 jarig huwelijk en veel plezier bij Petra Prins, ben wel heel erg benieuwd naar je nieuw idee en of daar ook een mooi blauw stofje bij zit zoals dat prachtige blauw bloempje op je blog!

petronella zei

Volgens mij gaat de tijd te snel, ik herinner me nog de foto die plaatste vorig jaar, dat je in een spiegel keek op je trouwdag, ook deze keer een mooie foto!Van Harte, en geniet van je uitje!!

yvon zei

Heerlijk dat jullie al zo lang zo gelukkig bij elkaar zijn. Koester elke dag want elke dag is zo kostbaar.Fijne trouwdag gewenst....

Lida zei

Van harte meis, ik wens jullie er gewoon weer 46 gelukkige jaren bij! En geniet van je uitstapje en hoop dat je hebt gespaard, want bij Petra ga je niet met lege handen de deur uit! Knuffel
Lida

Nelleke zei

Hallo Chris ook van mij een dikke proficiat voor jou en je man.En wat kun je gelukkig zijn als je zolang samen bent ik ga het proberen je na te doen hoor alleen zijn wij nog maar 32 jaar getrouwd maar het lijkt wel of de jaren steeds sneller gaan als je ouder word.Geniet van de dagen die komen gaan.Groetjes Nelleke

Marga (MarPie) zei

Gefeliciteerd, nog vele jaren toegewenst. Heel benieuwd wat er in je hoofd voor een ideetje waard maar we zien het wel....

Groetjes,
Marga♥

Gert zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie jaren samen erbij. En geniet lekker in Zutphen!

Rian, zei

Is de "spiegelfoto" alweer een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch snel, Chris. Van harte gefeliciteerd hoor, jullie beiden. En geniet van jullie 'huwelijksvakantie' :)
Ben heel benieuwd naar je plannetje, en naar je aanschaf bij Petra.
Liefs,
Rian

Balsemien zei

Chris, van harte geluk gewenst en veel plezier op jullie uitstapje! Leuk een geheim project, hopelijk vind je mooie stoffen bij Petra Prins...

inge zei

gefeliciteerd allebei! geniet ervan!

Anoniem zei

Lieve geweldige ouders...

En dan is het nog maar een jaar geleden, en alweer een jaar geleden, dat zoveel lieve mensen iets speciaals hebben opgestuurd om een prachtig felicitatieboek te maken voor jullie 45ste trouwdag... Wat vliegt de tijd. Ook van dochter en kleindochters en allen om ons heen, van harte gefeliciteerd alvast!!! Het worden prachtige dagen, dus zullen jullie opnieuw een heerlijke tijd samen hebben dit weekend.

Een geweldige en gezegende prestatie!

(klein) dochters...

Floor zei

Gefeliciteerd met alweer een jaar erbij! Dat er nog maar vele mogen volgen.
Je gaat leuk naar Petra Prins!
Ze staat ook het weekend in Deventer, dus ik hoop dat ze niet alle lapjes heeft meegenomen.
Nou veel plezier en ik ben benieuwd wat voor lapjes je gaat scoren.
Groetjes,
Floor

Jasmijn zei

Van harte hoor! En natuurlijk gezellige dagen.
Ik weet zeker dat je leuke stofjes zult vinden bij Petra hoor!
Lieve groetjes van ons allemaal

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je trouwdag en fijne dagen toegewenst.
Groet Hanny.

feltfree på Åsly zei

Gefeliciteerd en geniet met volle teugen
Frederika

Monica zei

Van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten met je weekendje uit

Tineke zei

Van harte gefeliciteerd.
Geniet lekker in de winkel van Petra. Je kunt het natuurlijk nog wel combineren met een bezoekje aan Deventer.
Groetjes Tineke

Petra zei

van harte gelukgewenst! en ik wens jullie heerlijke dagen toe met elkaar. Leuk naar Petra Prins!

Eulalia Isabel zei

Lieve Chris.

Gelukkig trouwdag. knuffels.

saludos

Willeke zei

Gefeliciteerd en heel veel plezier!

Ria van Kasteel zei

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen gewenst.

Lieve groeten van Ria ;0)

Willy zei

Hej Chris, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en fijne dagen.
Lieve groet,

Cisca zei

Van harte gefeliciteerd voor allebei, Chris. Ik hoop, dat jullie veel plezier hebben (gehad). Leuk, naar Petra Prins, ik ben er ook pas nog geweest. ik ben benieuwd naar je aankopen.
Groetjes, Cisca