Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Eindelijk weer eens siggy's

Zoals ik HIER vertelde, heb ik de siggy-ruil weer eens opgepakt en voor dat je het weet, komen er weer een stel leukerds met de post.



Siggy's uit Nederland, Canada, Italië en Frankrijk. Maar die laatste is wél van een Nederlandse dame. De post had het druk, want er kwamen er nóg vier:



Nog drie uit Nederland en eentje uit Italië. In de briefjes die er altijd bij zitten, lees je meestal dat de dames nog veel meer hobby's hebben en dat ze erg veel plezier in de siggy-ruil hebben. Net als ik zelf. De siggyrol kan weer aangevuld worden en ik weet dat er nog meer onderweg zijn. (Ik zie net de post aan komen, dus zo direct gauw even kijken)

Heel fijn weekend allemaal en een lieve groet van mij.

8 opmerkingen:

petronella zei

Zo, je hebt er weer heel wat en sommige heb ik ook, het blijft leuk hè!!

Floor zei

Leuk is dat hè, als de post steeds iets leuks in de brievenbus doet!
Fijne zondag!
Groetjes,
Floor

Tineke zei

Oh, wat een mooie siggy's heb je ontvangen. Ik heb er al een paar keer naar gekeken, maar waag me er toch nog niet aan.
Fijn weekend, groetjes Tineke

Hennie zei

Prachtige siggies heb je ontvangen ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Lida zei

Jouw rol wordt echt een joekel! Wat een leuke siggies weer! Knuffel
Lida

katrien zei

Mooie siggies kreeg je erbij.Je rol zal wel terug groeien.

feltfree på Åsly zei

wat zijn ze weer prachtig. Ja het blijft een leuke uitwisseling nietwaar?
Groetjes Frederika

Marga (MarPie) zei

Genieten is het weer als er zulke mooie binnen komen.

Groetjes,
Marga♥

Heb net opdracht aan Suus geven dat ze er weer een paar op voorraad moet gaan maken.