Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een Interview!

Alles ligt klaar, pen, papier, thee en vooral de telefoon. Om half 10 zal iemand mij opbellen. Wie? Eergister kreeg ik een mail:

Beste Chris,
Wij hebben de draad weer opgepakt met onze rubriek over tweede huisjes in de tuin. Graag zou ik een afspraak met je maken voor een telefonisch interview over je tweede huis. Ik heb komende donderdag, 13-9, tussen 9.30 en 13.30 uur óf …….. tijd. Het telefonisch interview zal zo’n half uur à drie kwartier duren. Vriendelijke groet,
…………………….
Centrale redactie Wegener dagbladen, Nijmegen

Ik heb ontzettend diep moeten graven om het weer te herinneren: vorig jaar las ik ergens, ik weet echt niet meer waar en waarin, een enig artikel over "Een tweede huis in de tuin". Leuke verhaaltjes bij leuke foto's. En de vraag om te reageren als je zelf ook zo'n bijzonder huisje hebt. Dat heb ik toen gedaan, verhaaltje geschreven en een paar foto's van mijn Idylle mee gestuurd. En helemaal vergeten! En nu zit ik dan te wachten op hét telefoontje....

.... dat 1½ uur later achter de rug is. Ik heb genoten! Het was een ontzettend leuk interview en ik heb hartelijk kunnen lachen.

Het is niet te geloven, maar volgende week zaterdag komt het in dagbladen bij 900.000 abonnees! In Limburg, Gelderland, Overijssel, zelfs Zeeland.

Ik krijg nog een pdf-je om te zien wat er van gemaakt is. Ontzettend leuk!

32 opmerkingen:

AnitaS zei

Wat leuk. Je zet het artikel toch wel op je blog.

Willy zei

Gaaf Chris. Ik ben benieuwd.

Janny de Roo zei

ahhhhh....zo jammer.....niet hier dus....! Zou het graag lezen, maar wie weet.....?

Martine zei

Wat leuk Chris. Krijgen we het wel te lezen?
Groetjes Martine

sylvia zei

Oh, Chris, wat leuk!! Dus ben je niet alleen een BQ-er, maar ook een BTHB-er!!!
Wat heb je soms toch gezellige dingen!!
Weet je ook in welk blad het komt, ze hebben dag- en huis aan huisbladen!!
Ik heb namelijk familie in Gelderland.......;)
Liefs, Syl

petronella zei

Natuurlijk willen we dat artikel zien! Ben benieuwd! Leuke aktie trouwens om te reageren, dan beleef je nog eens wat!

Anoniem zei

Ooh ik heb straks een beroemde buuv met straks een beroemde ydille. En terecht. Ik heb hem van binnen en van buiten mogen bewonderen en ben totaal verliefd geworden. Zo pràchtig en ydillisch. Volgende zaterdag zijn wij nog in Limburg dus ik hoop voor die tijd te lezen wat de naam van dat blad is. Die ga ik natuurlijk halen dan. Groetjes vanuit Limburg Joke M

feltfree på Åsly zei

Wat leuk zeg. Lijkt me leuk om het artikel te lezen.
Groetjes Frederika

Anoniem zei

Wat leuk en wat een eer.
Jammer dat die krant niet bij ons in de bus valt.
Kan er misschien wel eentje regelen.....

Groetjes,
Marga♥

Rian, zei

Oh Chris, wat leuk! en ook in Gelderland... ik houd het in de gaten hoor!
Jouw huisje in de tuin is zeker een krantenartikel waard!

Liefs van mij

Monica zei

Ha, Chris, wat leuk zo wordt je nog een BNer :-) Laat je het ons (in verweggistan) ook lezen?

Tineke zei

Hoi Chris,
dat ga ik natuurlijk wel in de gaten houden, ben heel benieuwd naar het artikel.
Groetjes Tineke

Lida zei

Oh wat leuk! Nu jouw idylle is het zeker waard! Ben heel benieuwd naar het artikel,zal op het internet zoeken of ik daar in die kranten kan neuzen! Knuffel
Lida

Inge zei

Supergaaf, Chris! En nou denk ik dat dat artikel ook bij ons in het Eindhovens Dagblad verschijnt, want elke zaterdag staat er zo'n stukje in de krant over tuinhuisjes in het hele land en het Ehv-Dagblad is ook van Wegener, dus..... zou zomaar kunnen. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden. Hartstikke leuk, toch. Dat wordt echt een succes story. Ik heb bij het lezen van die andere tuinhuisverhalen vaak aan jouw Idylle gedacht!

Liefs,
Inge

Cisca zei

Wat leuk, zeg. Jammer, dat het niet bij mij in de krant zal staan. Maar je laat er vastnwel wat van op je blog zien.
Groetjes, Cisca

Antje uit Urk zei

Wat leuk Chris! Nou, je tuinhuisje lijkt me erg de moeite waard voor een artikel in de krant! Het zal in mijn krant niet staan denk ik.
groetjes,

Floor zei

O wat leuk is dat Chris!
Spannend dat je straks in de krant staat met je leuke huisje.
Jammer hoor, niet in Utrecht :-(
Maar misschien komt het ook op je blog te staan? Want ik wil dat graag lezen.
Chris met haar tweede huis!
Groetjes,
Floor

Anoniem zei

Hallo Chris, wij lezen het Brabants Dagblad en daar staat elke zaterdag een tuinhuisjes artikel in. Grote kans dat we je over een poosje tegen komen, ik laat het je weten.
Groet, Hanny.

Chris zei

@ Oh Hanny wat leuk dat je reageert!! Dank je wel!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat leuk Chris! Geniet er maar heerlijk van.

mieke zei

Dat klinkt wel heel erg leuk.
Ben benieuwd.

Ineke B zei

Spannend! Je hebt ook een prachtig en lief huisje. Ben benieuwd naar het artikel.

Anita A zei

Hoi Chris,
Ik hou de krant hier in de gaten, er staat wekelijks zo'n rubriek in !!
groet,

inge zei

spannend!!!!

idaviltcreatief zei

Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het artikel. Anderhalf uur....hoeveel pagina's zullen dat zijn? haha

IngridR zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
IngridR zei

Oh, dat was ik, ik ben aan het stunten om een reactie achter te laten.
Wat ik schrijven wilde: Wat leuk een interview over je tuinhuis. Ik houd de Stentor volgende week goed in de gaten.
Heb even verder gekeken/gelezen bij je. Wauw, een mooi pakket heb je gekocht bij Petra. Kan me voorstellen dat je er snel aan wilt beginnen.
Prettig weekend.

Dineke zei

Wat leuk, een interview over je huisje

yvon zei

Ohhh wat leuk. Ik lees die stukjes elke zaterdag.

Anoniem zei

Hoi Chris,

Wat leuk, wij lezen ook een krant van Wegener, (het Groninger Dagblad,) ik ga gelijk vragen of ze het ook in onze krant willen plaatsen.

Veel groetjes van Jantje

Lida zei

Hier staat het er nog niet in, dus ik wacht met spanning op de volgende krant! Leuk idee om jouw en je Idylle te zien! Knuffel
Lida

heleen zei

Toen ik gisteren de krant opsloeg herkende ik je verhaalmeteen. Ik lees je blog wel eens en dan zie je het zo. Het is een erg leuk stukje om te lezen. Wat een geluk heb je met zo'n eigen hobbyruimte!!