Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Ben zo benieuwd!

Vandaag staat het stukje over mijn Idylle in de krant (hier schreef ik daar over), maar niet hier in Noord Holland, snik. Ik heb al hele leuke reacties uit het oosten en zuiden van het land gekregen, maar zelf nog niets gezien.

Maar het komt wel hoor, krijg nog een pdf-je én een krant. Dus tot die tijd maar geduld hebben.

Iedereen een heel fijn weekend en liefs van mij.


24 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik ben benieuwd. Jij ook een fijn weekend.

Cisca zei

Wat in het vat zit verzuurt niet!
Fijn weekend, Cisca

Annelies zei

Toch wel een speciaal moment.

katrien zei

Wat leuk voor je ,hoop dat je het artikel krijgt.

Gonny zei

Hoi Chris,
Om je lekker te maken: Ik heb het gelezen (in het Limburgs Dagblad) en uitgeknipt. Normaal ben ik niet zo een krant lezer maar vandaag moest het duidelijk wel zo zijn :-)
Mocht je het niet via, via krijgen? laat het me dan even weten want dan stuur ik het je met alle plezier toe!!!
Héééél leuk om te lezen (en om een beetje "jaloers" te worden.......)

feltfree på Åsly zei

Wat leuk zeg.

fijne avond Frederika

Martine zei

Wat afschuwlijk, anderen hebben het wel gelezen en jij nog niet.
Sterkte met geduld hebben.

Antje uit Urk zei

Ik ben ook benieuwd, hebben ze je geen exemplaar toegestuurd?
groetjes,

Antje uit Urk zei

Mooie spreuk weer! (denk aan ps 84)
groetjes,

Anoniem zei

Hallo Chris.
Ja hoor, het staat in het Brabants Dagblad. Wil je het artikel hebben met de naam van de krant erboven, dan bewaar ik het voor je.
Groet en nog een prettig weekend, Hanny.

Chris zei

@ Lief van je Hanny, maar als het goed gaat, krijg ik maandag of dinsdag een krant toegestuurd van de redactie. Ik antwoord maar even op deze manier, want ik heb geen mailadres van je.

Floor zei

Geduld hebben dus, maar het komt er aan, dat is een troost.
Maar over de computer hadden ze het je best wel al kunnen sturen natuurlijk.
Straks ben je een echte B.N.-er hoor.
Groetjes,
Floor

Nellie zei

In de Gelderlander (Nijmegen)staat het ook. Leuk om te lezen.
Hartelijke groeten,
Nellie

Cybele's patch zei

Hier in het zuiden stond het wel in de krant. Leuk om je werkplek te zien en erover te lezen.

Lilian Pilar zei

Bella imagen solo que no que que ha ocurrido con el traductor????
Hungs Lily

yvon zei

boehoehoe hier staat het er niet in (editie Zwolle). Heb de hele krant twee keer doorgebladerd maar het staat er niet in. Jammer.

Hermie zei

ik zal de krant straks een goed doorpluizen,ben benieuwd of ik het tegenkom

Hermie zei

yes het staat hier ook in de krant, Twentsche Courant Tubantia. Erg leuk stukje en leuke foto's.

MarianneD zei

Een enig stukje Chris! Toen ik nietsvermoedend met een kopje koffie de krant opensloeg...zag ik meteen de Idylle!Ik heb hem gelijk uitgeknipt maar zie dat je de krant morgen al krijgt.
Fijne zondag!

inge zei

ook hier een nieuwsgierig aaagje!

petronella zei

Wat leuk dat oude wasrek, ik herinner me nog dat het vroeger rond de kachel stond!!

Quiltendewilma zei

Oh wat leuk dat je het stukje nog krijgt,.. is niet zo leuk als je hetzlef nog niet kunt lezen,.. de foto is zo schattig!!
:o)

Rini zei

Wat leuk dat het interview zo onverwacht er toch was ,leuk !
Het is bijna een nieuwe week ...dus we hopen dat deze geeft wat je hoopt ! Vast wel !

Betsie zei

Heb het gelezen in de bijlage van de Gelderlander Rivierenland - Spectrum Bijzonder leuk stukje hoor!!!