Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Wat een verrassing!

Als je ooit Ineke O. bezoekt, neem dan wel de tijd! Om al haar prachtige borduurwerk van jaren en jaren te bewonderen. Maandagmiddag was ik na een heel lange tijd bij haar. Ze had gevraagd weer eens te komen, er lag nog iets voor mij bij haar! En kijk eens wat het was!


Vind je hem niet ENIG?! Ze kwam op het idee dit voor mij te borduren toen ze de foto's had gezien van de JONES trap-naaimachine die ik onverwacht in bezit had gekregen. Ik ga hem mooi inlijsten en bij het machientje hangen. Dank je wel lieve Ineke!!!

Intussen ben ik gigantisch aan het opruimen. Uitpakken, weggooien, verplaatsen, schuiven, weer inpakken. Pfffff. En dat bij dit warme weer, zul je denken. Nou, ik zit gewoon op mijn stoel hoor, achter de pc en de laptop. Die moeten hoognodig opgeschoond worden. Ik heb deze week eindelijk een externe harde schijf gekocht, waarop ik alle fotobestanden en andere archieven ga opslaan. Ben er wel even zoet mee.

Het wordt een snikheet weekend, dus rustig aan maar allemaal en geniet er van!



14 opmerkingen:

Floor zei

Wat een beeld van een borduurtje!
Zal leuk staan bij je machine. Heb je die leuke kat gezien op de plek waar je met je voeten op moet om de machine te laten naaien?
Denk dat normaal een kat dat geen fijn plekje vindt, behalve als je er een fleece op legt natuurlijk. Maar het ziet er wel leuk uit zo.
Dacht even dat je de zolder aan het opruimen was met die hitte, maar gelukkig op de p.c.
Niet dat dat nou een leuk werkje is hoor, maar soms zijn dingen nodig.
Eigenlijk te warm om met de lapjes bezig te zijn, maar ja wat moet een mens anders doen......
Groetjes,
Floor

Rian, zei

Ha Chris,
Ben net weer thuisgekomen en zie het enige naaimachientje van Ineke. Wat een prachtig borduurtje is dat. Lief! Heb je vast nog wel een plaatsje voor in de Idylle
Fijn weekend!

Jasmijn zei

Och wat een lief borduurtjes...en volgens mij is dat onze toby die daar onder op de machine ligt!!
Tja het weer.....ik gun het iedereen maar zal zoo blij zijn als dit weekend voorbij is en de temperaturen weer naar beneden gaan.
Succes met "schone"hoor maar gooi niet teveel in de prullenbak.
lieve groetjes van ons allemaal

petronella zei

Wat lief!!En dapper dat je met dit warme weer aan de "schoonmaak" bent, zou ik ook nodig eens moeten doen, heb toch nog even in het zwembad gelegen om af te koelen, heerlijk! groetjes

Ineke Hulzebos zei

Wat lief van Ineke O.
Liefs, Ineke

AnitaS zei

Wat zal dat borduurwerk mooi boven je machine staan. Ja soms moet er ook op PC gebied opgeruimd worden.

Willy zei

Wat een prachtig borduurwerkje van Ineke. Dit past echt helemaal bij jou.
Fijn weekend, groetjes

Gonny zei

Het borduurwerkje en de naaimachine zullen een mooi koppel vormen. Lief dat je zoiets mooi krijgt :-)

Ria van Kasteel zei

Wat een ontzettend mooi borduurwerkje, en wat een werk hè al die foto's opschonen, ik heb er al 2000 aggegooid, als ik nu foto's op mijn pc zet voor mijn blog, gooi ik ze gelijk weg. Niet de foto's die ik wil bewaren hoor die gaan gewoon direct in een mapje. Veel succes.
Lieve groeten van Ria ;0))

Corrie zei

Lieve Chris, ik zag hoe dit machientje met veel plezier voor jou in elkaar werd gezet, het was toen bijna klaar en ik wist dat je het enig zou vinden. Ineke is heel erg gul en doet een ander graag een plezier.
Wat een prachtig logje over jullie kleindochter, prachtfoto's!

Anoniem zei

Wat mooi buuv, mag ik het volgende week even in het echt bewonderen? Buuv Joke

mieke zei

Een heel mooie / leuk borduurwerk heb je gekregen.
Succes met het opschonen.

Petra zei

wat een mooi borduurtje...ja, ik begrijp heel goed dat je daar heel blij mee bent! Groetjes, Petra

sylvia zei

wat een leuke verrassing, zomaar je 'Jones' in kruissteek vereeuwigd!!
en inmiddels al je planken en dozen weer gereorganiseerd?? Strak plan, maar ik gun me daar de tijd niet voor......haha.
Je engeltje: wat een mooi logje heb je gemaakt van haar!
liefs, Syl