Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Dansende voetjes

Dansende voetjes, gevangen in het gouden licht van de zon.


Het gouden licht dat zijn weg zoekt door open, gebogen vensters en plasjes wit goud uitgiet op de vloer. En de dansende voetjes die van plasje naar plasje springen, de schaduw zorgvuldig vermijdend.


Die voetjes horen bij Engeltje. Een paar jaar terug waren ze wat kleiner, met roze schoentjes, dansend door oma's tuin. Nu zijn ze groter, steviger en springen al verder en hoger naar nieuwe ervaring, onbekende verten. Ver weg van oma's tuin in het met gouden zonlicht overgoten Italië.

Onze grote kleine meid!


18 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een schitterende foto !

feltfree på Åsly zei

Wat een heerlijke voetjes. Prachtig hoe je het verwoord.
Fijne dag Frederika

petronella zei

Puur genieten!!

Betsie zei

Wat mooi!!!!!!

Ansje zei

Goed 'gevangen'deze foto's!! Ontroerend! Groetjes Ansje

Lida zei

Enige foto en inderdaad wat is ze al groot!
Knuffel
Lida

Lilian Pilar zei

is a beautiful child.
A Big Hug

Lily

Monica zei

Wat een lieverd, en ja, kleine voetjes worden groot

Gonny zei

Kleine kindjes worden groot......
Heerlijk spontaan zoals ze bezig is :-)

Anoniem zei

Heerlijk om naar te kijken.
Het gevoel wat deze foto oproept.

Groetjes,
Marga♥

AnitaS zei

Wat een prachtige foto. Wat worden ze gauw groot he.

Inge zei

Oh wat leuk, hier ook iets over voeten, maar dan wel véél en véél gaver dan die van mij. Wat een prachtige foto's!

Liefs,
Inge

Tineke zei

Mooie foto en prachtig hoe je het verwoord .

Floor zei

Wat een prachtige foto's, en wat heb je er een mooie tekst bijgezet.
Wat worden ze snel groot hè, die kinderen.
Maar elke leeftijd heeft weer wat leuks.
Geen roze schoentjes meer, en voor je het weet hoge hakken...
Groetjes,
Floor

Willy zei

Wat mooi beschreven Chris en leuke foto's van engeltje.

Anoniem zei

Dag lieve moeder...

Als ik naar de dansende voeten kijk ben ik op zo veel plaatsen tegelijk! Ik ben in Italië, waar ze dansten. Ik ben op de bank met die voetjes in mijn handen. In dans zelf tussen de schuifdeuren van Opa, lang geleden in Overveen. Ik spring ook van steen naar steen in Spanje op één van onze vele bergwandelingen. Gouden foto's in mijn hoofd.

Dochter x

Petra zei

Wat een lief logje...mooie foto's!! Groetjes, Petra

Willeke zei

Wat een heerlijke foto's!
Dat is toch top? Om zo te kunnen genieten van je kleinkinderen!

groetjes,