Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Vingerhoedjes

Toen ik vorige week na mijn omzwervingen met Ria thuis kwam, lag daar een pakje op mij te wachten. Dat is natuurlijk altijd leuk. Ik wist dat het zou komen, maar niet wanneer. Kijk, dit kwam er uit:


Oh, een beetje vaag hè? Hier kan je ze beter zien:


Dat is toch weer een enige aanvulling van mijn verzameling. Van wie ik ze kreeg? Van deze RIA. Het zijn vingerhoedjes die van haar moeder zijn geweest. Heel hartelijk dank Ria, ik ben er reuze blij mee!

18 opmerkingen:

Elly L zei

Wat een verwennerij. Prachtige hoedjes.

Ria van Kasteel zei

Graag gedaan en fijn dat ze een goed tehuis hebben gekregen.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0)

Anita A zei

Hoi Chris,
Leuk dat je verzameling zo langzaam steeds groter groeit.
groet,

katrien zei

Leuke hoedjes voor je verzameling.

Cisca zei

Wat een leuke, je boft!
Groetjes, Cisca

Floor zei

Ach, wat een plaatjes! Vooral die met de vogeltjes vind ik mooi.
Zo komt je kast steeds voller, maar gelukkig hebben ze maar een klein plaatsje nodig.
Groetjes,
Floor

marga zei

Wat lief van haar om aan jou te denken.
En bij jou zijn ze in goede handen.
Groeten
Marga

Lida zei

Zal ik jou eens wat vertellen??? Ik heb de vingerhoeden die ik jou beloofde gisteren terug gevonden, dus binnenkort liggen ze bij je op de mat! Kun je ze naast deze mooie zetten!
Knuffel
Lida

Ineke Hulzebos zei

Wat heerlijk om zo verwend te worden!
Groetjes

Ineke B zei

Wat een prachige vingerhoedjes! Leuk als je verzameling zo snel groeit.
Lieve groeten, Ineke

Willy zei

Wat een mooie vingerhoedjes heb je gekregen, ook vergeetmijnietjes, zie ik?
Lief van Ria, ze zijn ook op een goede plek bij jou.
Groetjes,

Lilian Pilar zei

Preciosos!!!!

AnitaS zei

Wat een mooie aanvulling voor je verzameling.

foekie's fashion zei

Oh, wat een snoepies, vooral die vogeltjes zijn mooi. Groetjes van JOke

sylvia zei

och, wat lief! En wat een mooie aanvulling voor al die vingerhoedjes die je al hebt!!!
Liefs, Syl
ps zie dat jij ook je woordverificatie erop gezet hebt!!

Lee Prairie Designs zei

Love your collection of thimbles, Chris they look as though they are china painted treasures for sure!!!

Hugs for you from me, Carolyn

Rian, zei

Wat een prachtige hoedjes zitten erbij, Chris, zo fijntjes. Vooral de vogeltjes vind ik erg mooi. Enne... de woordverificatie is heel lastig, maar soms helaas nodig. Het houdt me niet tegen hoor... Misschien kun je over een poos weer zonder???
Liefs

Marga (MarPie) zei

dat is en hele leuke aanvulling op je verzameling.

groetjes,
Marga♥