Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Vervelend......

...... maar ik heb het toch maar gedaan, de Woordverficatie bij de reacties gezet. Ik kreeg de laatste tijd ineens ook van die vervelende anonieme reacties, net als sommige anderen. Ik hoop dat het jullie niet tegen houdt gezellig te reageren. Groetjes van mij.


12 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Even een reactie, begrijp het wel hoor, zal mij niet tegenhouden ;-)

feltfree på Åsly zei

Jammer dat het nodig is. Maar erg begijpelijk. Het lijkt wel of niet meer onaangetast kan zijn.

Annelies zei

Begrijpelijk. Ook ik krijg ineens wat rare reacties. Ik kijk het nog even aan.

Lida zei

Krijg ook ladingen binnen maar ik wacht het nog even af, ik gooi alle annoniemen direct in de prullenbak, ik lees de reacties wel op mijn blog!
Knuffel
Lida

Gonny zei

Jammer dat dat soort dingen gebeuren. Heb er (nog) geen last van. Zoeken gewoon naar een woord of nummer wat we kunnen lezen. Zoals nu vraag ik me af wat het nummer moet voorstellen maar ach, het houdt me van de straat....

marga zei

Wat jaamer toch dat dat zo moet.
Maar ik blijf je bezoeken hoor.
Groeten
Marga

Jasmijn zei

Maakt ons niks uit hoor! We blijven gewoon lekker lezen en reageren!
Groetjes van ons allemaal

Anita - Vlijtige Handjes zei

Ik zou hetzelfde doen.

AnitaS zei

Ik blijf gewoon langskomen hoor.

Floor zei

Wat jammer dat je dat nu weer gaat invoeren Chris.
Was juist zo blij dat iedereen die code er van af had gehaald.
Zelf heb ik nog nooit last gehad van vervelende reacties gelukkig.
Ik reageer nooit op blogs met code's, maar ik blijf je wel lezen hoor!!!
Stuur wel een mailtje als reactie.
Groetjes,
Floor

yvon zei

Mij lukt het ook hoor.....

mieke zei

Vervelend hoor, als je spam en/of vervelende reacties krijgt.
Misschien is het over een poosje weer over !?!?