Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Niet veel nieuws

Nee, ik heb niet veel nieuws te melden. Het is hier een beetje druk, vandaar. Tussen de bedrijven door ben ik wel even bezig geweest met een stapeltje van 18 siggy's.


Ik heb ze allemaal op maat gesneden, dus die liggen klaar om aan de Rol genaaid te worden.


Als dat gebeurd is, is de Rol ongeveer 5 meter lang. Ik wil nog wel een paar metertjes verder sparen. Dat was het voor vandaag en misschien ook wel voor deze week.
Groetjes van mij!


23 opmerkingen:

Janet zei

wauw!! wat een indrukwekkende afmeting heeft je siggyrol! Heb je er ook net zoveel verstuurd?
groetjes janet

Quiltendewilma zei

WAUW!! Dat is nog eens een afmeting,.

Anita A zei

Hoi Chris, imponerend hoor zo'n grote Siggy-rol, wel mooi !!

Lilian Pilar zei

Chris, que largo....
y tu entrada anterior un trabajo precioso, beautiful, me ha encantado, I loved...

Hugs

Lily

Ineke Hulzebos zei

Prachtig, je siggy-rol.
Dank je wel voor je "bezoekje"
Groetjes

Cisca zei

Dat zijn er veel! Leuk om ze zo te verwerken.
Groetjes, Cisca

Anita - Vlijtige Handjes zei

Heerlijk zo'n slinger van boven naar beneden. Dank je voor je bezoekje ondanks je drukke week. Het is altijd goed tanken bij collega quilters.

marga zei

Ik vind het een heel goed idee die siggy's op de rol.
Moet er ook eens mee aan de slag.
Maak je niet te druk hoor morgen is er weer een dag.
Groeten
Marga

Lida zei

Wat wordt je rol mooi, ik wou dat ik er eindelijk eens tijd voor had, maar er ligt nog zoveel! Prachtige foto! groetjes
Lida

Sabine.v zei

Prachtig idee zo een siggyrol en wat hangt hij daar mooi te wezen. Leuk!

Floor zei

Misschien is je rol straks lang genoeg om in het beroemde recordboek opgenomen te worden!
Staat best leuk zo bij de trap.
Groetjes,
Floor

Rian, zei

Geweldig, Chris. Hij hangt daar in volle glorie mooi te zijn. Wat een eind heb je al. En dan je andere siggie quilt.... Hoeveel heb je er inmiddels? (en ook verstuurd, natuurlijk)
Succes met de volgende metertjes.
Liefs,
Rian

Rinibijrini.blogspot.nl zei

Wat geweldig zo'n rol , goed idee ,je kunt ze zittend rustig bekijken , heel slim. Houdt dit eigenlijk nooit op ? Groetjes Rini

foekie's fashion zei

Prachtig he zo'n rol met vele verhalen. Groetjes van Joke

idaviltcreatief zei

Ik moet even lachen hoor, je schrijft dat je niet veel te melden hebt. Vervolgens ben je bezig geweest met 18 siggies om dan een prachtige foto te plaatsen van een paar meter siggierol haha

Beertje Zonn zei

Leuk idee zo'n siggyrol!
Groetjes van,

Beertje Zonn

Ans zei

Zo wat wordt jou siggyrol al lang zeg. Leuk idee hoor!!!!!

Bietje zei

Wat origineel, je hebt geen breirol, maar een siggyrol. Als de rol nog wat groeit, zul je een verdieping op het huis moeten bouwen om de rol te showen.

Marga (MarPie) zei

Wat een boel hé, wel een mooi gezicht als de rol zo uitgerold is.

Groetjes,
Marga♥

katrien zei

Vind je idee van die siggierol heel leuk hoor.

sylvia zei

Wat een indrukwekkende rol, fantastisch Chris!!
Geef je een seintje als het minder druk is bij je, kom ik ff langs om em live te bekijken!!! Kan nu weer!!!
fijn weekend, liefs, Syl

Johanna Zweden zei

O Chris wat word hij schitterend, en wat een werk,
Fijn weekeinden groetjes Joke

Ps ja de Ford Fiesta staat klaar, maar de chauffeuse ontbreekt nog hahahaah

Elly L zei

Wat een schitterende rol