Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Cadeautjes

Dit is het geworden, twee kussentjes voor spelden en naalden.


Volgens een patroontje van HAAR. Was een beetje prutsen met de zijrand, maar ik vind ze erg leuk geworden.


Maandag gaat de eerste op reis. En dinsdag ga ik zélf op reis. Nou ja, op reisje. Vriendin Ria en ik gaan heerlijk een paar dagen op stap. We mogen gebruik maken van een huisje van vrienden in Drenthe. En we gaan toch leuke dingen doen!! Donderdag worden we bijvoorbeeld verwacht bij de herder van de schaapskudde in Exloo. Dan krijgen we speciale aandacht! Ik heb er ontzettend veel zin in. Wat zullen we een lol hebben samen, daar hebben we al 27 jaar ervaring in! En het weer belooft ook prachtig te worden.

Dit is dus voorlopig even mijn laatste logje. Allemaal een heel fijn weekend en een hele fijne week.

29 opmerkingen:

Anita - Vlijtige Handjes zei

Prachtige cadeautjes. Daar ga je de krijgers heel blij mee maken. Heel veel plezier in Drenthe en misschien nog een wolletje......
Groetjes Anita

feltfree på Åsly zei

Mooi kussentje.
Veel plezier in Drenthe, maar dat gaat zeker lukken. Je gaat vast nog wel even bij de Naaidoos in Nieuw Buinen langs.
Fijne reis

Bietje zei

Het zijn schatjes geworden. Maar ja het patroontje is ook erg goed. Veel plezier in Drente. Het weer gaat beter worden.

Lida zei

Je kussentjes zijn schattig geworden en wat mooi afgewerkt weer! Heel veel plezier samen met je vriendin en ik hoop dat jullie geweldig weer krijgen!
Knuffel
Lida

Annelies zei

Wat een leuke speldenkussens !
Veel plezier met je vriendin.

Lilian Pilar zei

que bonito te ha quedado, me encanta ...Un gran abrazo...Lily

Jenni zei

Wat zijn die speldenkussentjes ontzettend leuk geworden!! Zal ik m'n adres even doorgeven? Dan kun je mij er ook een sturen ;-)
Fijne vakantie hoor, Drente is prachtig en het goede weer komt er aan....zeggen ze :-)

Marga (MarPie) zei

Prachtig zijn ze (heb het patroon ook moet er nog aan beginnen, nu helemaal als ik deze zie)daar is ze vast heel blij mee, kan gewoon niet anders.
Voor jou ook een heel fijn weekend en een hele fijne week.

Groetjes,
Marga♥

Anita A zei

Hoi Chris,
Wat zijn ze mooi geworden, daar worden de "ontvangers" vast blij van.
Heel veel plezier met Ria tussen de schapen, hahaha
groet,

Anoniem zei

Wat zijn de spelden/naaldenkussentjes prachtig geworden.
Het beloofd heel mooi weer te worden en dan is het dubbel genieten in Drenthe.
Hele fijne dagen.
Groetjes Marjan

Ria van Kasteel zei

Wat heerlijk Chris want het wordt mooi weer, maandag ga ik weer werken en dan ga ik een goede verpakking voor je vingerhoedjes zoeken zodat het door de brievenbus kan. Wat een schattige speldenkussens heb je gemaakt.
Eeen hele fijne week gewenst en groetjes en een knuffel van Ria ;0)

katrien zei

Leuke kussentjes.
Veel plezier de volgende dagen.

Cisca zei

Wat een leuke cadeautjes, daar boffen die twee maar mee.
Veel plezier volgende week, dat wordt vast genieten!
Groetjes, Cisca

Ineke B zei

Prachtige cadeautjes! Veel plezier volgende week.
Groeten, Ineke

inekeo zei

Wat een leuke speldenkussentjes zijn het geworden,heel veel plezier samen en wat is de Naaidoos ?hoor het vast wel van je
Groetjes Ineke

Ineke Hulzebos zei

Wow, wat een prachtige speldenkussentjes zijn het geworden, leuk om zoiets kado te krijgen. Geniet maar heerlijk van je vakantie en hopen we dat je mooi weer hebt.
Tot het volgende logje

Inge zei

Supermooie kussentjes, Chris. Dat heb je weer goed gedaan, je bent een handig vrouwke, hoor!
Heel veel plezier samen met je vriendin. Lekker genieten. Doe de schapen maar de groeten LOL Ik ken daar niemand, vandaar dan maar aan die schapen, oef wat flauw.......

Dag Chris, liefs van mij,
Inge

Floor zei

Wat zijn ze leuk geworden je kussentjes!
En dan dinsdag, een paar dagen samen met een vriendin, dat is heerlijk!
Ook nog mooi weer, dat wordt dus genieten, dat kan niet anders.
We lezen het t.z.t. wel op je blog hoe het was.
Fijne dagen gewenst!
GRoetjes,
Floor

Jasmijn zei

Wat een leuke kussentjs zijn dat toch! Ik heb het patroontje ook liggen.....moet er toch een eentje gaan maken.
Wij wensen je hele fijne dagen!!
Geniet er maar lekker van.
Groetjes van ons allemaal

foekie's fashion zei

Wat een leuke kadootjes. Veel plezier daar in Drenthe. Groetjes van JOke

Marianne zei

Beeldschone kussentjes. Alleen al voor de sier.
Ga lekker genieten in het mooie Drente. Ik duim voor mooi weer.
Lieve groet, Marianne K.

Heleen zei

Die zijn enig! schattige stofjes. En ik wens je heeeeel veel plezier de komende dagen.

Johanna Zweden zei

O Chris wat zijn ze schitterend geworden
Dit zijn schitterende cadeaus
Veel plezier met Ria, en geniet
Fijn weekeinden groetjes Joke

marga zei

Geniet er lekker van ik wens jullie heel veel plezier.
Aan het weer zal het niet liggen.
Fijn weekend.
Marga

sylvia zei

wat schattig, Chris! Ik heb het patroontje ook nog liggen! Vraag me nu alleen af waar????
Er zijn een hoop van die dingen een beetje van zijn plek geraakt, de laatste tijd!!
Nou ja, ik ook een beetje.........;)
Heel veel plezier met Ria in Drente, heerlijk dat jullie en vooral Ria dat kan doen.
liefs, Syl

idaviltcreatief zei

O, wat leuk die speldenkussens, mooie stof keuze en leuk om cadeau te geven/krijgen. En nu nog lekker een paar dagen naar Drenthe, prachtige provincie, ik ben in Dwingeloo geboren dus je begrijpt mijn roots liggen daar. Geniet er van de voorspellingen zijn gunstig!

Antje uit Urk zei

Prachtige kussentjes! Veel plezier Chris als je lekker uit gaat!
groetjes,

Willeke zei

weer even bijgelezen Chris.
Schitterende quilt, vingerhoed, siggy's en verhaal.

Het blijft genieten bij jou! (wat een regen hè? mooie foto!)

Willy zei

Hej Chris,
mooie kussentjes en lief stofje.
Ik ben nog net op tijd om je uit te zwaaien en hele fijne dagen toe te wensen. Het zonnetje schijnt jullie heerlijk tegemoet. Geniet ervan!
Lieve groet,