Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Bijna klaar

Ik ben bijna klaar met die lakenzakken (zie vorige logje), vandaag 4 gemaakt, morgen nog 2. Dan is dat weer gepiept! Maar er moeten ook wat presentjes gemaakt worden. Goeie afwisseling. De onderdeeltjes liggen klaar.


Ik zeg nog maar even niet wat het wordt. Zo ben je af en toe bezig iets te maken om weg te geven, maar soms kan je ook iets krijgen! Als je dat nog niet gedaan hebt, kijk dan eens bij HAAR. Zij heeft een leuke Give Away. En ZIJ ook!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben nieuwsgierig wat het gaat worden.Maar dat het mooi wordt dat staat vast met deze stofjes.

Groetjes Marjan

Ineke Hulzebos zei

Benieuwd wat het gaat worden!
Succes met de laken-zakken!
Fijne avond

Willy zei

De lapjes zijn mooi en mijn nieuwsgierigheid moet ik nog maar even bedwingen ;)

Lida zei

Nu sterkte dan vandaag met de laatste loodjes! En geniet van je steekjes, ben benieuwd naar wat het gaat worden! Knuffel
Lida

marga zei

Wat een mooie stofjes Chris. ben heel benieuwd wat het gaat worden. En die lakenzakken ken ze nog uit de tijd dat wij met de kinderen gingen kamperen.

Jasmijn zei

Mooie stofjes hoor!! En je maakt me wel nieuwsgierig.
Groetjes van ons allemaal

Marga (MarPie) zei

Zeer benieuwd wat het gaat worden.

Groetjes,
Marga♥

sylvia zei

Ai, Chris, wat een prachtige lapjes!!!
Laat je nog zien wat je ervan gemaakt hebt...;)
Ben verder niet nieuwsgierig, hoor......:).
Liefs, Syl

Johanna Zweden zei

Dat zijn mooie stofjes zo Chris en ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
Fijne avond groetjes Joke

MarianneD zei

Het ziet er leuk uit....ben benieuwd wat het gaat worden.. Handig mens ben je toch,dochterlief weer een stel lakenzakken erbij!
En het wonder is geschiedt...we hebben ZOMER!!
lieve groet,marianne