Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Bouwvakvakantie?

Het lijkt hier al een beetje bouwvakvakantie, zo langzaam gaat de huizen-bouw. Arme Nel en Lise, ze moeten maar even geduld hebben en nog wat terrasjes pikken en hun poezen ook (KLIK). Maar er gebeurt toch wel iets hoor, kijk maar. De huisjes wilden even het gras proeven, dat kon nog net vóór de regen.


Die regen was wel nodig hè?! Ik had zelfs al gesproeid, zo droog. Ik heb heel wat in de tuin moeten weghalen door vorstschade. Maar sommige dingen doen het weer veel uitbundiger dan andere jaren. Deze kamperfoelie bijvoorbeeld. Die staat er prachtig bij.



Nog even terugkomen op die bouwvakvakantie, die komt er binnenkort wel voor mij aan! En hoe!! Dat ga ik dinsdag vertellen. Voor nu, een heerlijk weekend allemaal en liefs van mij.

15 opmerkingen:

yvon zei

Je hebt al een aardig dorp..... Leuk allemaal in het rood. En de kamperfoelie ziet er heerlijk uit. Jammer dat ik ze niet kan ruiken.....

Lee Prairie Designs zei

Love your houses, Chris! Who's pattern is this?

Your honeysuckle is beautiful! I am sure the hummingbirds love it too!

Hope you are having a delightful weekend!

xxx, Carolyn

Inge zei

Hier is het tegenwoordig bijna permanent bouwvakvakantie. Ik loop mega giga achter, maar er gloort weer iets aan de horizon... gisteren een paar huisjes aan elkaar gezet, pfieuw!
Jouw huisjes zien er heel leuk uit en met hun komt het vast en zeker ook helemaal goed.
Prachtige kamperfoelie!

Liefs,
Inge

Jasmijn zei

Nou je maakt me wel nieuwsgierig hoor!! En Wat staat dat leuk die rode huisjes...beetje een vakantiedorp met allemaal lieve rode huisjes.
Fijn weekend hoor.
Groetjes van ons allemaal

Anoniem zei

Wat zien je huisjes er leuk uit zo op dat gras. Inderdaad de natuur heeft hier hoog nodig een beetje veel water nodig.
Je kamperfoelie is een plaatje om naar te kijken want jammer genoeg ruiken we het niet. Voor jouw en de jouwe ook een heeel fijn weekend.

Groetjes,
Marga♥

Tineke zei

Mooie huisjes staan er in het gras, lekker fris, die rode kleur.
Prachtige kamperfoelie ook.

Floor zei

Die kamperfoelie staat er inderdaad prachtig bij, en hij ruikt zo lekker (niet dat ik dit hier kan ruiken hoor).
Dat was gisteren een lekker buitje voor de tuin, hier dus ook.
Je rode huisjes zijn erg leuk en het gaat toch best snel.
De dames hebben ze nu al voor het uitzoeken.
GRoetjes,
Floor

petronella zei

Ze zijn erg leuk deze rood getinte huisjes, ben benieuwd hoe je ze aan je top gaat zetten! Succes!

mieke zei

Leuk de huisjes in rood.

Lida zei

Leuk jouw huisjes allemaal in rood! Dat wordt een heel gezellig geheel! En ben benieuwd naar je vakantie, dus tot dinsdag en een heel fijne weekend!
Knuffel
Lida

katrien zei

Heel leuk je huisjes.
We zien ze steeds minder op de blogs.

ria vogelzang zei

Geniet alvast van je vakantie! En echt wat een lieve huisjes; prachtig in die kleurtjes!
Heerlijk, he, die kamperfoelie! Ik kan hem bijna ruiken; zo mooi!!! ;)
Liefs, Ria.

MarianneD zei

Gezellig je rode dorpje! Ja,die regen was zeker nodig...de grond was kurkdroog! De buxus is nu voor de helft geknipt,veel werk maar wat ziet het er weer mooi uit...;-)
Wat doet je kamperfoelie het goed!
Nog een fijne zondag,lieve groet,Marianne

Antje uit Urk zei

Wat een mooi fris rode huisjes! Je struik is prachtig! Ik was ook heel blij met de regen, mijn gras lijkt nergens meer op!
lieve groet Chris en geniet maar fijn van de voorbereidingen op je bouwvak!

Rini zei

Eindelijk heb ik je hele blog eens rustig zitten bekijken : leuk en interessant !
Mooi vind ik dat , alle huisjes in één kleur ! Maak je er echt 366 ?
Willeke houdt dat maar dapper vol : iedere dag één op haar blog .
Leuk dat jullie dia's hebben gekeken op de dag dat jullie * verliefd * werden .
Heel originele viering ! Wij hebben ooit eens onze 19e huwelijksdag gevierd!!! hoe komt een mens zo gek hè? Groetjes , Rini.