Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Pakje van ver

Viavia kreeg ik gisteren een plastic zak met pakjes uit Wit Rusland. Oh wat enig. Gauw de pakjes er uit halen. Het zijn er 3. Even uitstallen.
Ze zijn afkomstig van vriendin Larissa, meegereisd met vrienden uit de kerk die hun jaarlijkse bezoek aan Grodno in Wit Rusland brachten. Jammer genoeg kon ik de laatste jaren niet mee, maar via telefoon hebben we veel contact met elkaar. Het rode tasje is voor mijn vriendin Ria en haar man, zo lief! Nu eens even kijken wat er in dat kleine doosje zit.


Kijk nou eens! Een heuze bicornu! Niet van Larissa, maar van een andere hele lieve vrouw, directrice van het conservatorium in Grodno. Ze kan prachtig zingen en geeft zelf ook nog zangles. Maar een bicornu van haar, dat had ik nooit verwacht. Oh jee, het dekseltje met geborduurde hartje staat op z'n kop zie ik nu.
En dit stuurde Larissa allemaal mee.


Wat ik erg leuk vind, is het boekje met foto's en geschiedenis over Grodno. Voor het eerst staat de tekst er niet alleen in het Russisch bij, maar ook in het Engels. Veel herkenbare foto's met herinneringen voor mij. Van zulke lieve cadeautjes word je toch helemaal warm!

18 opmerkingen:

marijna zei

Wat lief dat je dit kreeg via via.... ik kan me heel goed voorstellen dat je er een heel eerg warm gevoel bij kreeg.

Lida zei

Ja dat zijn heerlijke verrassingen en zo lief om dat allemaal voor jou te maken/ mee te geven! Maar je verdient het ook!
Geniet er maar van! Knuffel
Lida

Anita A zei

Wat heerlijk om zo spontaan verwend te worden, toch? Geniet er maar van.

Heleen zei

Wat ben jij verwend met ontzettende leuke, lieve, mooie kadootjes! Geniet er maar lekker van.

Marga (MarPie) zei

Dat zijn de gouden krenten in de pap zeg maar. Geniet er lekker van want het is je zo gegund.

Groetjes,
Marga♥

marga zei

kan mij heel goed voorstellen dat je daar heel erg blij mee bent.
Lieve mensen die aan je denken ook al is de afstand groot.
Groeten
Marga

Johanna Zweden zei

Wat een lieve verassing Chris enig

Het is fijn als mensen aan je denken uit de verre

Weer mooie dingen voor in je dennetje

Fijne dag vandaag, en gefeliciteerd met ons vriendinnetje

Fijne dag liefs Joke

Jenni zei

Wat veel moois heb je gekregen. Mijn oog werd gelijk naar die prachtige beker getrokken, wat een plaatje :-)

Jenni zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
katrien zei

Wat een superleuke geschenkjes.

Lee Prairie Designs zei

Treasuers from your friends are very special! Hope you hade a wonderful Mother's day.

Hug's, Carolyn

Rina zei

Wat een leuke cadeau's van zulke lieve mensen. Die moet je in ere houden

Lilian Pilar zei

Que bellos regalos, cuanto Amor hay en ellos.
Abrazos
Lily

Ineke Hulzebos zei

Wat een leuke en lieve cadeautjes. Geniet er van!!!
groetjes

Floor zei

Leuk die kadootjes. Fijn toch om zo'n verrassing te krijgen?
Leuk bekertje en ook die popjes zijn schattig.
Weer lekker genieten!
Gek hè dat jouw Vlinderstruik is doodgevroren.
Bij mij zijn dat een Cotoneaster, mijn klimroos en mijn seringenboom.
Echt een kaalslag, maar gelukkig blijft er nog veel over.
Groetjes,
Floor

petronella zei

Wat leuk hè, om iets te ontvangen wat je niet verwacht. Geniet ervan!!

Inge zei

Chris, wat ben je lekker verwend en ik zie van die schattige Baboesjka's. Helemaal hartstikke leuk! De biscornu is ook super, maar waar het vooral om gaat is de liefde die je overal voelt als jij beschrijft wat die mensen voor je betekenen. Geweldig!

Liefs,
Inge

sylvia zei

wat een leuke verrassing!! Zulke dingen maken de dag, he?!
liefs, Syl