Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Logje voor Marjan

Dit is Marjan. Van haar kreeg ik ruim 2 jaar geleden mijn 4e siggy en in de loop van de tijd leerde ik haar beter kennen. Af en toe gaan Marjan, Joke (als ze in het land is) en ik aan de boemel! En reken maar dat we dat kunnen! Een paar dagen terug was ze jarig en natuurlijk was ik van de partij om bij haar een bakje te doen. Had ze toch allemaal dingen in de kamer hangen die ik nog niet gezien had. Ze heeft zelf geen blog, dus ik laat ze hier even zien.

Nog steeds kerstsfeer!

Kippenquiltje in constructie

Met borduurtje

Blommetjes

Dit wordt een kussentje voor kleindochter

Maar ze doet meer hoor, borduren, haken en fantastisch breien! Een heerlijk mens die niet stil kan zitten. En nu allemaal maar weer een fijn weekend toegewenst!
Liefs van mij.

19 opmerkingen:

Heleen zei

Marjan, wat maak je leuke dongen! Heerlijk toch zo'n vriendin.

Cisca zei

Leuk, twee, of eigenlijk drie van die creatieve vriendinnen! Ennwat een mooie dingen maakt ze.
Groetjes, Cisca

mieke zei

Leuk hoor,deze werken en werkjes.

Annelies zei

Wat laat je een leuke dingen zien van Marjan !

petronella zei

Wat leuk allemaal, en die gebreide kerstballen!!
Fijn weekend!

Lida zei

Oh en ik ben haar verjaardag vergeten! Maar wat leuk om nu eindelijk eens iets van haar creaties te zien! Fijn weekend, knuffel
Lida

Anita - Vlijtige Handjes zei

Gezellig dat we mee op bezoek mochten. Marjan wat maak je leuke dingen. Ik ben helemaal weg van je borduur met quiltje en je blometjes.
Groetjes Anita

Antje uit Urk zei

Te gek!! Wil ze ook niet bloggen??
Wat kan ze prachtig handwerken, geef haar een pluim!
lieve groetjes,

Ineke Hulzebos zei

Wat een prachtige en leuke kerstballen en kippenquilt en die blomen prachtig, stuk voor stuk. Een ware creatieve vrouw!!!

Jasmijn zei

Hele mooie werkjes hoor! En ik geloof dat jullie het best gezellig hebben zo met z'n drietjes!
groetjes van ons allemaal

Floor zei

Gezellig hoor, Marjan is nog in de kerstsfeer... de ballen zijn ook zo leuk, zonde om op te bergen.
Groetjes,
Floor

Willeke zei

Wat een superleuke dingen allemaal!
Veel plezier als jullie weer samen zijn met z'n drietjes.

Marga (MarPie) zei

Leuk allemaal, zo kom je zeker geen te kort aan gesprekstof...

Groetjes,
Marga♥

Beertje Zonn zei

Hoi Chris wil je mij even mailen?
rboudestein@casema.nl

Groetjes,
Sonnja

Tineke zei

Via andere blogs ben ik al een aantal keer op je blog wezen kijken, maar ik had nog niet eerder een berichtje achter gelaten. Mooie werken zie ik voorbij komen, heel creatief.

marga zei

Heerlijk om te lezen dat jullie met veel plezier boemelen en af en toe een bakkie doen.
Marjan is ook goed met naald en draad mooi dat je ons mee laat genieten.
Groeten
Marga

Saskia zei

Heerlijk zo'n vriendin waar je door geïnspireerd wordt en waar je een lekker bakkie kunt doen ;-)

Johanna Zweden zei

O Marjan wat een schitterende dingen, die had ik allemaal nog niet gezien van je
Leuke foto van je
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

Eerlijk waar, ik geniet altijd weer van al die mooie verhalen en foto's.

Heel mooi.

Groet van Jantje