Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Ik ben blij .....

......maar voel me dom en IK SCHAAM ME DIEP!! En voel ik me zoals op dit plaatje, dat getekend is door HAAR. Struin ik het hele internet af, zijn dames voor me aan het rommelen in hun voorraadjes stof, allemaal omdat ik denk dat ik DIT stofje niet meer heb en dus met een probleem zit. En wat gebeurt er?? Vind ik het toch nog in een doos! Ik was gewoon in mijn kast aan het rommelen, niet op zoek naar iets speciaals. Er staan een aantal dozen in met etiket, weet ik tenminste wat er in zit. Maar op eentje ontbrak dat. Even kijken dus. En ...... jawel, tussen lapjes waar het helemaal niet thuis hoort, vond ik het.


Je snapt dat ik een gat in de lucht sprong. Een hele FQ nog wel. In ieder geval iedereen bedankt die heeft mee gedacht en mee gezocht!

23 opmerkingen:

Lida zei

Wat heerlijk voor jou en weet je dat overkomt ons nu eenmaal soms, niet druk om maken, wij zijn ook blij dat je het gevonden hebt! Knuffel
Lida

Rina zei

Dat zou mij ook kunnen overkomen. Fijn dat je nu weer verder kunt met je quilt.

Annelie zei

Fijn dat je weer verder kunt.

Groet Annelie

Annelies zei

Je bent rijker dan je denkt ! Fijn dat je het hebt gevonden !

Johanna Zweden zei

Wat fijn voor je Chris, zo zie je maar weer, even een beetje opruimen (grinnik) en wat je dan tegen komt!!!
Fijne dag groetjes Joke

Cisca zei

Gelukkig, dat je het gevonden hebt, dat soort dingen gebeurt mij ook vaak!
Groetjes, Cisca

sylvia zei

nou ja, een gat in de lucht, kan ik me nu ff niet voorstellen: haha!!
schattig plaatje, wat een gave om zo te kunnen tekenen!!!
liefs, Syl

katrien zei

Toch leuk dat je weer verder kunt.

foekie's fashion zei

Fijn toch dat je het zelf hebt gevonden? Mooie kadootjes heb je gekregen van die lieve mensen uit Wit-Rusland, geniet er maar van. Groetjes van Joke

Heleen zei

Ja, schaam je diep hihihi. Heerlijk toch dat je nog zo een lapje hebt liggen. Wel erg dat we soms niet meer weten wat we allemaal hebben. Ik vond laatst ook zomaar een passende lap in mijn bak met stoffen. Wel handig.

Gonny zei

Is niet erg, je hoeft je niet te "schamen. Je kan je quilt afmaken naar je zin/idee!!!

Ria van Kasteel zei

Wat fijn dat je het nog gevonden hebt en schamen hoeft niet hoor. Ik ben ook regelmatig wat kwijt, nu kun je het lekker afmaken ik ben benieuwd.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0)

Miranda zei

Wahaha....ja sorry hoor....ik lig in een deuk.....ik ben ook zo'n heerlijke chaoot...en ben ook regelmatig van alles kwijt. Vandaar dat het zo herkenbaar is en ik er hartelijk om kan lachen! Veel plezier met je huisjes!

Dineke zei

Zoooooo herkenbaar LOL

marga zei

Hoera jou dag is weer helemaal goed.
Fijn he en dom ben je niet hoor alleen maar lief en dat mag.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Helemaal te gek dat je het stukje toch nog zelf had.
Komt het quiltje helemaal naar jouw zin nog af.
Veel plezier met het lapje.

Groetjes,
Marga♥

Marianne zei

Gelukkig, heb zaterdag zelfs nog voor je bij de Sampler gekeken.
Fijn dat je nu verder kunt zonder aanpassingen.
Groetjes, Marianne K.

Ineke Hulzebos zei

Heel herkenbaar en gelukkig maar dat je verder kunt!
Liefs

mieke zei

PPfff ik ben gelukkig niet de enige, die wat op een verkeerde plek opruimt !! hahaha.
Fijn dat het boven water is.

Anita A zei

Geeft niks hoor !!! Zal de leeftijd wel zijn, hahahaha

Floor zei

Tja.... je kunt ook te veel lapjes hebben natuurlijk, dan zie je door de bomen het bos niet meer haha!
Maar fijn dat je het hebt gevonden, kan je weer fijn verder.
Groetjes,
Floor

petronella zei

mazzel!!!

Elly L zei

schaam je inderdaad heel diep, ha ha.
Gelukkig heb je toch nog liggen.