Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een boerderij met siggy's

In mijn boerderijte ......


....... begint het aardig vol te worden. Kijk maar eens onder het dak:


Vol met siggy's die al een tijd wachten om bekeken te worden.



Een siggy van van Gré met een poes er op, haar lievelingsdier. Ze spaart van alles met poezen er op. Eind maart was ze pas 3 maanden bezig met de siggy-swap en had er al 50 ontvangen!
Een leuke van Barb uit Yakima in Washington state, USA. Ze is gek op chocolade en Tea Parties en nog veel meer.



Van Greta een siggy met een Model A ford. Haar familie heeft een liefde voor oldmobiles. Ik dacht dat ze Nederlandse was, vanwege haar naam! Maar dat is niet zo.
Dan een siggy uit Tsjechië, van Monika. In 2010 begon ze met quilten.



Van Ans kreeg ik ook een leuke siggy. Ze is pas begonnen met siggy's te verzamelen.
Als laatste de siggy van Ilse. Vind je deze niet enig?! Zij komt oorspronkelijk uit Indonesië, vandaar de wayang op haar siggy.

Allemaal heel erg bedankt!
All of you, thank you so much!

14 opmerkingen:

Jasmijn zei

O wat een schat van een doosje!! En je hebt weer mooie siggy's hoor.
groetjes van ons allemaal

Floor zei

Wat een leuk boerderijtje! Heb je dat ook zelf gemaakt, heb ik nog niet eerder gezien op je blog.... of misschien weer vergeten, heb ik wel meer last van.
Groetjes,
Floor

katrien zei

Wat een leuk boerderijtje waar je de siggies in stopt.Mooie siggies.

Annelies zei

Een prachtige boerderij en wat een leuke siggies heb je weer ontvangen.

Quiltendewilma zei

Wat een schattig doosje!!

Elizabeth zei

Dat is leuk...! Ik had geen idee dat het een doosje zou zijn, zo grappig.
En o wat laat je toch steeds prachtige dingen zien, ik geniet ervan!

Groetjes, ELizabeth

Anita A zei

Hoi Chris,
Wat een ontzettend leuk "boerderijtje" is dat !! En ook mooie Siggy's heb je ontvangen.
lieve groet,

Antje uit Urk zei

Wat een lief boerderijtje! En dan die siggy's, zo leuk!!
lieve groet,

mieke zei

Een heel mooi doosje.
Ik heb al een tijdje niets meer aan de siggies gedaan.
Ik krijg er ook geen spontaan met de post !

sylvia zei

dat wordt weer hard werken aan je siggy-rol!!!
het weer is toch niet geweldig, dus.....
liefs, Syl

Lida zei

Weer zes mooie erbij, ben de laatste die ik kreeg helemaal vergeten op mijn blog te zetten! Dus jij kunt weer aan de rol!! LOL! Knuffel
Lida

Hennie zei

Deze siggies zien er ook weer prachtig uit ! ! !

Groetjes Hennie.

Marga (MarPie) zei

Wat een ontzettend mooie boerderijtje is dat en zo passend bij de siggies. Dit is het model wat jij zelf voor je siggy gebruikt volgens mij. Heel leuk om het zo te zien. Het blijft heel erg leuk om te doen het sparen van al die mooie siggies.

Groetjes,
Marga♥

Willy zei

Wat een prachtig boerderijdoosje heb je voor al die mooie siggies.
Lieve groet,