Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Missie Jones en een onverwachte ontmoeting

Jullie hebben vast en zeker ook zo genoten de laatste tijd van het heerlijke weer. O die zon op je lijf! Alsof je opnieuw gaat leven. Buiten thee drinken en een beetje werken in de tuin. In die van mij, maar ook in die van Missie Jones. Wat was Missie blij toen ze weer op de knietjes kon!


Ergens een terrasje pikken in het zonnetje is ook helemaal niet verkeerd. Daar had ik toch een leuke, onverwachte ontmoeting! Met deze 2 dames:


Twee zussen, Nel en Lise. Dames met Hollandse namen helemaal uit Australië viavia hier naar toe gekomen. Ik denk dat ik wel een poosje met ze zal optrekken, zó gezellig. Ze zijn ook op zoek naar een huisje en daar wil ik ze wel bij helpen. Ik houd jullie op de hoogte!

21 opmerkingen:

Martine zei

Wat heb je een leuk nieuw project. Om heel vrolijk van te worden.

katrien zei

Wat een heerlijke ontmoeting,veel plezier ermee.

Erna Peekel zei

Leuke ontmoeting had je.

Ineke Hulzebos zei

Oh, heerlijk, zo gezellig. Leuk project heb je uitgezocht. Groetjes, Ineke

Marianne zei

Het wordt een beeldschone quilt. Wat een leuk project.
Lieve groet, Marianne K.

Annelies zei

Je krijgt zo zin om bij hen aan het tafeltje te gaan zitten.

marga zei

Volgens mij zitten Nel en Lise echt wel een beetje te smoesen. En ik kan mij heel goed voorstellen dat Missie Jones blij is dat ze uit de lade kan want dat is echt geen goed plek voor haar ze verdient echt meer.
Lieve groeten
Marga

Floor zei

Wat een leuke dames heb je ontmoet!
Een huisje.... nou je hebt ze voor het uitzoeken zou ik zo zeggen.
En wat ben ik blij Missie weer te zien! Ze ziet er nog steeds zo prachtig uit, dat ik bijna niet kan wachten totdat ze af is.
Groetjes,
Floor

Willy zei

Leuke dames Chris, die gaan we vast nog een aantal keertjes terug zien.
Missie Jones heeft het getroffen met de mooie dagen. Ik mis het zonnetje nu al en zij?
Fijne avond, lieve groet

inge zei

wat een leuk bezoek!

Miny zei

Ik loop een beetje achter nu ik je blog zie jee wat is je Amish mooi geworden. Prachtig wat een plaatje!! Maar missie zal ook blij zijn de zon weer te zien.

Groeten Miny

mieke zei

Heel leuk.
Ik ken 1 van die dames, uit de familie quilt.
Die wil ik gaan maken !

Miranda zei

Ooooohhhh wat zal missy Jones zich happy voelen! En die Austalische dames hebben vast veel te kletsen in hun theehuisje????

AnitaS zei

Wat zal missy blij zijn dat ze weer aandacht krijgt. Fijne dag.

Heleen zei

Wat ben je weer met leuke dingen bezig! Missie Jones vind ik echt een beauty maar die dametjes is ook helemaal mijn stijl! Altijd zie ik weer dingen die ik ook zo graag wil maken. Ohhhhh....kom ik straks niet meer aan slapen toe;-)

Janny de Roo zei

Wat een leuke quilt heb je daar onderhanden .....geweldige kleuren !
groetjes, Janny

petronella zei

Wat en leuke stitcheries! Maar ik houd me eerst bij m'n projecten!

Antje uit Urk zei

Ooh wat een leuke damens! En ze zien er ook zooo leuk uit met die stippenplu!
groetjes,

Marga (MarPie) zei

Heerlijk dat Missie Jones weer even tevoorschijn is gekomen. Ben heel benieuwd wat je met de twee nieuwe dames van plan bent. Tja, het was echt genieten afgelopen week met het weer. Deze week schijnt het een heel stuk minder te worden. Fijn weekend.

Groetjes,
Marga♥

sylvia zei

Geweldige dametjes!!!
En jij blijkt toch ook wel supergoeie aannemer....;)
liefs, Syl

MarianneD zei

Die dametjes zijn vast net zo gezellig als Missie Jones...;-)
Nog vele gezellige ontmoetingen Chris!