Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een huisje voor Nel en Lise


Doe ik ook al mee met de huisjes-hype die rondwaart in Nederland? Nee hoor, dat niet, maar ik vind al die huisjes wel ontzettend leuk. Nee, zoals ik eergisteren al zei, ik ben op zoek naar een huisje voor Nel en Lise. Gewoon een klein gezellig huisje. Ik heb er al ééntje gevonden.


Een huisje zonder schoorstenen, dat wel. Maar ik wil er nog meer hebben, dan is er genoeg keus. Misschien vind ik wel een leuk pleintje met rondom van die gezellige huisjes en hier en daar een terrasje waar de dames 's middags hun thee kunnen drinken, wie weet. Het is in ieder geval een leuke zoektocht en weer eens iets heel anders.

Fijn weekend en liefs van mij.

16 opmerkingen:

Lilian Pilar zei

Hola!!! has encontrado tu casa;
que bordados y telas mas bonitas...Abrazos
Lily

katrien zei

Heel leuk huisje.
Fijn weekend.

Annelies zei

Ziet er leuk uit ! Goed weekend.

inge zei

wat zijn dat leuke huisjes! leuke stofjes heb je gebruikt!

AnitaS zei

Wat een leuk huisje. Fijne weekend.

mieke zei

Dit ziet er ook leuk uit.
Je brengt me op een idee, om er af en toe 1 tussen te stoppen zonder schoorstenen !!

Willy zei

Mooie stofjes heb je gebruikt voor dit huisje, daar zullen ze zich thuis voelen.
Fijn weekend,

marga zei

Het is een schatje. Als het lukt zal dat een heel gezellig pleintje worden. Een hofje met bloemetjes en een bankje in het midden?
Denk dat de dames daar wel bij mee zullen zijn.

Heel fijn weekend.
Liefs marga

Rian, zei

Ha Chris, dat gaat weer een gezellig 'vervolg'verhaal worden over de beide zussen. Ik ga het secuur in de gaten houden en er van meegenieten hoor. Net als bij missie Jones. Ben benieuwd wat je allemaal voor ze opscharrelt. Lief huisje; zullen ze zich vast in thuis voelen.
Groetjes en fijne zondag
Liefs
Rian

Marga (MarPie) zei

Ziet er leuk uit zo ondanks dat er geen schoorsteen op zit.

Groetjes,
Marga♥

Lee Prairie Designs zei

Love your cottages Chris...I could live in one too! Don't need much space just a little space to sew, garden and a front porch! :-)

xoxox Carolyn

Ineke Hulzebos zei

Heel erg mooi, dit huisje. Fijne zondag! Groetjes

Hennie zei

Mooi huisje, ga je echt niet mee doen ? ? ?

Fijn weekend Hennie.

Floor zei

Gezellig huisje voor de dames.
Ben heel benieuwd wat de dames nog meer om zich heen krijgen, voor je het weet wordt het een bedquilt!
Groetjes,
Floor

Martine zei

Leuk blok geworden. Daar voelen ze zich vast wel thuis.

Erna Peekel zei

Echt een kei gaaf huisje.

Groetjes,
Erna