Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Diep verdriet.

Vandaag gaan mijn gedachten en gebeden naar alle ouders, familie, vrienden, leerkrachten en de 2 scholen van de kinderen die bij het vreselijke busongeluk betrokken waren.

8 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Bij mij hetzelfde, wat een verdriet he. Lieve groetjes van JOke

Willy zei

Zoveel verdriet, heel triest.

sylvia zei

zo ook mijn gedachten, het is vreselijk wat er gebeurd is.....heel verdrietig!

Lida zei

Ja dit blijft in onze gedachten rondtollen, wat een enorm leed!

katrien zei

Daar zijn geen woorden voor,zo onwezenlijk.

Inge zei

Het is de hele dag in mijn gedachten. Het is zó vreselijk erg.......

Ineke Hulzebos zei

Het is ontzettend, zoveel verdriet voor alle nabestaanden. Moge zij allen kracht krijgen in deze moeilijke tijd.

mieke zei

Het is ook niet te geloven. zo'n ongeluk. Ppppfff je kind of je partner zal er maar bij zijn.