Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Dank jullie wel en Siggy's

Allereerst bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige logje! Ik heb er nog nooit zóveel gekregen en ik heb er van genoten. Het is echt een stimulans, weet je dat?! Een paar reacties kwamen van dames die anoniem reageerden, van wie ik geen mailadres kon vinden. Daarom bedank ik jullie op deze manier.

En dan nu naar de siggy's. De afgelopen weken kreeg ik er weer leuke bij.



Twee siggy's uit Italie. Van Nadia en Grazia. Mooi namen!



Donna stuurde een 'water-siggy' uit Illinois. Ze woont midden tussen de korenvelden, geen steden in de omgeving, vlak bij de grens met Wisconsin. Kort geleden kochten ze in Wisconsin een vakantiehuis aan de kust van Lake Michigan! Lijkt me geweldig! Uit Tsjechië kwam de 4e siggy, van Liba. Haar werk kan je HIER zien.

En dan nog een enigerd van Tonny, wat dichter bij huis. Er staat een Chaams hoender op, een kippenras dat opnieuw gefokt en officieel erkend is. Als je meer over dit hoen wilt weten, klik dan even HIER.

Zo, dat was het voor vandaag. Ik ga weer lekker in de tuin genieten van het mooie weer, beetje werken, beetje luieren.

12 opmerkingen:

katrien zei

Leuke siggies kreeg je .

Willy zei

Leuke siggies uit verschillende windstreken zijn er weer naar je toe gekomen.
Groetjes,

AnitaS zei

Mooie siggies en geniet van de zon.

Lida zei

Leuke aanvullingen voor je siggyrol!
Fijne dag, knuffel
Lida

Anoniem zei

Mooi de siggies en geniet lekker vanhet tuintje met dit weer na donderdag zou het minder worden.

Groetjes,
Marga♥

marga zei

Mooi hoor al die siggy's.
Vooral die met die kippen heeft mijn voorkeur. Als dat mag temninste.

marga zei

O ja ook nog een fijne dag zou het in de haast bijna vergeten.
Liefs
Marga

petronella zei

Wat heb je er weer leuke siggies bij!!!

Annelies zei

Je kunt weer verder met je rol.
Leuke siggies.

Hennie zei

Mooie siggies heb je gekregen ! ! !
Groot gelijk geniet van het weer, nu het kan.

Groetjes Hennie.

Floor zei

Je bent weer lekker verwend.
Heb je genoten van het zonnetje?
Heerlijk quiltweer vind ik, terwijl er meestal gezegd wordt dat het in de winter quiltweer is.
Eigenlijk is het dus altijd quiltweer!
Groetjes,
Floor

Anoniem zei

Hallo Chris,

Gisteren kwam ik net weer thuis van een paar dagen ertussenuit. Zodoende heb ik je Amish-deken-reportage gemist.
Hij is prachtig geworden.

En de nieuwste ziggies zijn ook heel mooi. Heb gekeken bij de ene uit Tjechië, het enige wat ik van die taal weet is: Dobre den.

Hartelijke groeten van Jantje.