Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Uitzoeken en opruimen

Gister maar eens bezig geweest met het uitzoeken van spulletjes in allerlei dozen. Het was weer een bende geworden, alles door elkaar. En náást de dozen nog zóveel losse spulletjes.


Als ik iets nodig had, liep ik van kastje naar kastje, maar nu is het weer op orde hoor. Ik weet weer waar wat zit.

Als het niet gaat sneeuwen morgen, ga ik naar de Expo in Vijfhuizen, en anders probeer ik het op zaterdag. Ik heb er echt weer eens zin in om op m'n gemak rond te grutten. Fijne dag morgen en tot zaterdag.


15 opmerkingen:

Annelies zei

Heel veel plezier in Vijfhuizen.

Rina zei

Veel plezier op de beurs en je brengt me wel op een idee om eens wat spullen te ordenen.

Inge zei

Oohhh, wat keurig netjes, Chris! Goed gedaan hoor.
Mij zul je niet tegenkomen in Vijfhuizen. Ik heb even geen zin in "verre" reizen, blijf mooi in Brabant!

Veel plezier hè, als je gaat!

Liefs van mij,
Inge

AnitaS zei

Fijne dag in Vijfhuizen. Ik heb het idee dat ik zowat iedere week opnieuw aan het opruimen ben en daarna weer alles op mijn bureau heb liggen.

Elly L (creatievelingelly) zei

veel plezier morgen, ik ga zaterdag

Janet zei

Heerlijk he dat opruimen en dat je weer alles kunt vinden. Het ziet er heel gezellig uit! Heel veel plezier in vijfhuizen
groetjes janet

petronella zei

Ben ik gelukkig toch niet de enigste die niet altijd alles op z'n plek heeft liggen, kan toch ook niet anders als je bezig bent, je hebt gelijk, zo nu en dan moet je even weer ordenen!! Groetjes en veel plezier in Vijfhuizen!!

Erna Peekel zei

Ook mij kom je dus niet tegen in Vijfhuizen. En wat goed dat je je spulletjes weer op orde hebt.

Veel plezier en snuffel ze.

Groetjes,
Erna

foekie's fashion zei

Leuke foto met al die lieve spulletjes netjes verzorgd. Fijne dag morgen en geniet, groetjes van Joke

katrien zei

Veel plezier op de beurs.Voor mij ietsje te ver.

marcella zei

Heel veel plezier in Vijfhuizen. In je opgeruimde kamer heb je vast wel een plekje gereserveerd voor nieuwe aankoopjes :)

Beertje Zonn zei

Heel veel plezier in Vijfhuizen.
Wil je mij even mailen?
rboudestein@casema.nl
Beren groetjes Beertje Zonn

Heleen zei

Wat een leuke doosjes allemaal. Heel veel plezier in Vijfhuizen!

Johanna Zweden zei

Nu weet inmiddels dat je in je idyllen zit, en heerlijk aan het quilten bent

Heerlijk he dat opruimen, ik ga zo beginnen, want net zoals jij, kan door de bomen het bos niet meer zien, of moet dat sneeuw zijn

Hoop dat morgen Vijhuizen lukt

Groetjes uit een koud Zweden en een meter sneeuw

Marga (MarPie) zei

wat is het af en toe toch heerlijk om alles te mogen {door je handen laten gaan en er opnieuw van genieten} opruimen hé.
Groetjes,
Marga♥