Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy-time

Mijn verzameling siggy's is weer met 6 stuks gegroeid.
Again I received 6 beautiful siggy's. Thank you so much!


Links de siggy van Riekie die heel wat hobby's heeft, o.a. poezen. Ze quilt al heel lang en doet ook mee met de huizenbouw!
Rechts de siggy van Jasmijn. Zij komt uit een echte poezenfamilie, kijk maar eens op haar blog!


Links: van Paula uit Luxemburg. Maar oorspronkelijk komt zij uit IJsland. Zij speelt veel golf, quilt en houdt van stof verven.
Rechts: van Monique uit Canada. Zij quilt al meer dan 30 jaar!



De laatste twee. Links van Nadia uit Italië, op de lip van de toren van Pisa, vandaar de toren op haar siggy.
En de rechter van Mary uit Canada. Zij vindt het heerlijk om te schrijven met penfriends.

Zo, dit is voorlopig even mijn laatste logje. Ik heb mijn aandacht en energie even voor andere dingen nodig. Misschien voor een week, misschien iets langer, maar dan ben ik er weer hoor en ik vergeet jullie niet!!

21 opmerkingen:

Annelies zei

Mooie siggies en ik hoop tot spoedig !

sylvia zei

dag lief mens,neem je tijd!!! Bloggen is niet het belangrijkste in de wereld ook al is het erg leuk!!
Liefs, Syl

marga zei

Hoi Chris.
Neem even rustig jou tijd voor de dingen die belangrijk zijn voor jou.
Vergeten doe ik je echt niet.
Zou niet willen en niet kunnen.
Lieve groeten
Marga

Lida zei

Wat een leuke siggies zijn dit, die zullen je rol wel verfraaien! Wens je genoeg energie deze komende week om alles te kunnen wat moet en wat je graag wilt, knuffel
Lida

Willy zei

Leuke siggies weer overal vandaan.
Neem de tijd Chris,
lieve groet

Anoniem zei

Wij vergeten jou ook niet en wachten met smart totdat we weer wat van je horen ......maar neem vooral je tijd voor jouw dingen, dan krijgen wij straks ook weer onverdeeld jouw aandacht. Fijne week Chris.

Groetjes,
Marga♥

Janet zei

Wat een mooie aanvulling op je verzameling! Die rol van jouw die groeit maar zeg!!.
Natuurlijk moet je tijd nemen voor dingen die je in beslag nemen,hopelijk zijn het geen al te nate zaken. Ik blijf wel regelmatig om het hoekje kijken of je alweer 'thuis'bent!!
liefs janet

AnitaS zei

Mooie siggies en succes bij wat je gaat doen.

Rian, zei

Veel kracht, wijsheid, en wat je ook maar nodig hebt de komende dagen, lieve Chris.
Soms kan een mens maar één ding tegelijk om dat ding goed te doen. We denken aan je!
Liefs,
Rian

katrien zei

Leuke siggies kreeg je toegestuurd.
Neem je tijd Chris,bloggen komt wel weer,maar eerst denken aan jezelf.
Veel energie toegewenst.

Jasmijn zei

Ik hoop dat je alle tijd en rust neemt voor alles wat je moet doen.
Veel liefs van ons allemaal

Anita A zei

Hoi Chris,
Doe wat je moet doen, en wij vergeten jou ook niet hoor !!
groet,

Floor zei

Hopelijk heb je tijd en energie nodig voor iets leuks, maar als het iets is wat minder leuk, of moeilijk is, dan wens ik je sterkte.
Ik hoop je toch snel weer terug te "zien" op Blogger.
Groetjes,
Floor

Antje uit Urk zei

Weer heel leuk die Siggy's, en als je energie dan maar nodig is voor fijne dingen, en is dat niet zo dan sterkte ermee!
groetjes

Lee Prairie Designs zei

What a delightful collection of siggies you received in the mail!
Thanks for sharing.

Hugs, Carolyn

Marianne zei

Wat een lieve kleine plaatjes heb je er weer bij gekregen.
Sterkte met alle bezigheden.
liefs, Marianne K.

Lilian Pilar zei

Hola Crhis!!! que siggies mas bonitos y cuantos llevas ya???
Besos
Lily

willeke zei

Wat een schatjes zijn dit nu weer, enig!

groetjes,

Erna Peekel zei

Leuke siggies zijn het weer.

Groetjes,
Erna

Shirley zei

Fijne blogpauze, tenminste, ik hoop dat het fijn is. En die siggies zijn zo leuk, heb je de affo op de blog van Annelies gezien, wat een leuke affe siggiequilt daar staat.

quiltlodge gerda zei

wat weer een leuke aanwinsten. enneh.... Wij vergeten jou ook niet hoor!!!