Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Siggy-rol

Eindelijk weer eens tijd genomen voor de Siggy-rol. Er konden weer 12 siggy's aangenaaid worden.


Op de achtergrond ligt de Rol geduldig te wachten. En wie er nog meer geduldig ligt, is onze Max.


Hij houdt me vaak gezelschap als ik in de Idylle aan het naaien ben. Altijd op zijn plekje, het poezenkleedje dat ik ooit met nog 3 andere kleedjes uit Wit Rusland mee-zeulde in de trein. Hij vindt het heerlijk als ik tegen hem zeg: "Max, ga je mee naar de Idylle?" Dan loopt hij al voor mij uit.
En kijk, de siggy's zitten er weer aan.


De Rol is nu 4 meter lang en ik wist maar één manier om hem op een foto te krijgen: vanaf het hekje op overloopje boven. De onderkant moet nog netjes bijgewerkt worden, maar dat komt een volgende keer wel weer.


24 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wat een prachtig gezicht om die rol zo te zien hangen!
En wat een lieve Max, dat ie je zo trouw gezelschap houdt! :)
Groetjes, Ria,

Anita A zei

Goedemorgen Chris,
Wat ontzettend leuk dat je nog een plekje hebt kunnen vinden om de rol op de foto te zetten !!!
En Max, natuurlijk is hij graag bij je, dat is gezelliger dan alleen liggen, toch? groet van Sumo !!

margaquilt zei

Hallo Chris
Wat leuk toch die rol. Echt wel een aparte verzameling.
gezellig zeg samen met max in de Ydille.
Fijne dag
Groeten
Marga

Johanna Zweden zei

Wouw Chris wat schitterend zo!!!
Wat heerlijk dat Max zo bij je ligt, ja een huisdier kan goed gezelschap zijn
Fijne dag groetjes Joke

petronella zei

Gezellig voor je, Max mee naar Idylle, en je rol is super!!

Lida zei

Geweldig, wat wordt hij mooi! Wil ook nog steeds iets ermee doen, maar wat?? Knuffel
Lida

Quiltendewilma zei

Je rol is prachtig!!!

katrien zei

Helemaal top die siggierol.

quiltlodge gerda zei

Ja, heerlijk hè zo'n vriendje bij je. Gewldige rol trouwens!

Annelies zei

Wat een schitterende rol !

Jenni zei

Wat een grote verzameling siggy's heb je al; mooi hoor!

AnitaS zei

Wat is je rol mooi en ook al zo lang. Gezellig zulk lief gezelschap.

Marga (MarPie) zei

Wat ontzettend mooi komt de rol zo tot zijn recht. Bijna honderd stuks eraan, weet je al hoe groot je de rol gaat maken? Knuffel voor Max.
Groetjes,
Marga♥

inekeo zei

Een hele verzameling,en prachtig om te zien,gezellig zo met Max',
groetjes ineke

Erna Peekel zei

Zo'n rol is echt een topper. Geweldig.

Fijne avond.

Groetjes,
Erna

Jasmijn zei

Wat een geweldig gezicht die rol....je hebt me wel op een ideetje gebracht hoor.
Mijn siggy voor mij komt spoedig naar je toe!
groetjes van ons allemaal

Floor zei

Dat is heel handig zo die overloop, maar ja, nu is hij nog net hoog genoeg.
Misschien over een tijdje aan de kerktoren vastmaken?
Groetjes,
Floor

mieke zei

Dat ziet er wel leuk uit.

Quiltblog Janine zei

Prachtig, zo'n rol. Heel leuk om zo alles aan elkaar te zien en wetend dat je al een prachtige siggyquilt ook hebt gemaakt. Mijn complimenten.

marcella zei

leuk idee, je siggy's 'aan de rol' mooi!

jolie zei

Wat een leuke rol...En inderdaad jammer als er geen watervaste stif wordt gebruikt..

Willy zei

Hej Chris, wat gezellig zo met Max op het poezenkleedje bij je.
Je rol is prachtig. Ik vind het een erg leuke manier van siggies verwerken.
Warme groet,

Hennie zei

Chris wat een mooie mega siggy rol is het geworden.

Groetjes Hennie.

Ineke Hulzebos zei

Wat een mooie siggyrol, geweldig!!!
Groetjes,
Ineke Hulzebos