Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Verrukkelijk! En siggy's.

Soms zei mijn moeder: "De koningin eet vandaag niet zo lekker!". Dat kan ik nu ook wel zeggen. Terwijl ik hier met mijn lappietoppie bezig ben, komen er verrukkelijke, watertandende geuren uit de keuken. Het is Chago's beurt vandaag om te koken en ik móet even in de pan gluren hoor.


Oh jongens, wat ziet dat er lekker uit en die geuren!! Wat heeft hij er toch allemaal in gedaan? Ik zie kip, abrikoosjes, kaneelstokjes, gember ...... en nog veel meer. Voordat hij klaar is met koken, laat ik jullie even wat siggy's zien. Die komen op verschillende blogjes weer voorbij, dus ook hier.



Linksboven de laatste siggy van 2011. Een leuke Kerst-siggy van Truus. Daarnaast de siggy van Lous. Ze had er een mooie brief bij gestuurd. En tot slot die van Jeanneke. Ze heeft op dit moment erg last van haar hand, maar kan gelukkig wel met de machine werken en geniet van alle siggy's die ze krijgt. Beterschap Jeanneke.

Zo, nu kan ik aanvallen! Een uurtje later: Meisjesmeisjes, wat was het LEKKER! Van mij mag hij ook 2x per week koken hoor, haha.

In het vorige logje vroeg ik of iemand wist wat 'petroleum jelly' is. Anita zocht het op en weet je wat het is? Gewoon vaseline!


17 opmerkingen:

margaquilt zei

Hoi Chris
Ik kan het hier ruiken al die geuren van al die kruiden samen heel apart maar heel lekker.
Heeft Chago het recept voor Clemens.
Heb ik ook een dagje extra vrij. hahah.
Mooie siggy's.
Lieve groeten
Marga

Annelies zei

Wat ziet het er heerlijk uit ! Ik denk dat heel blogland wel mee wil eten !
Weer leuke siggies.

Jasmijn zei

Ik heb net zelf lekker gegeten maar dit ziet er heerlijk uit!
groetjes van ons allemaal

Monica zei

Mmmmm dat ziet er lekker uit, ik kan het hier bijna ruiken. Leuke siggies ook,

Antje uit Urk zei

Wat een leuke siggy's weer! En dat ziet er zeker lekker uit! Wat leuk dat jullie om de beurt koken, mijn man kookt altijd op zaterdag en zondag, dan heb ik even "vrij", lief he!
groetjes,

Anita A zei

Het ziet er heerlijk uit, kan ik mee eten??

sylvia zei

zit je ons lekker te maken en krijgen we het recept er niet eens bij.....
.....:(.
is dat ff jammer!!!
liefs, Syl

Janet zei

Jullie gerechten zijn al even color-ful als de quilts, ziet er heerlijk uit. In gedachten schuif ik even aan :-)
Een goede bekomst! en geniet van de siggies als toetje.
groetjes Janet

Willy zei

Ik ben te laat en vind nu de hond in de pot. Het zag er heerlijk uit.
Mooie verschillende siggies.
Groetjes

AnitaS zei

Dat ziet er heerlijk uit. Mijn DH doet alles voor me, behalve koken. Vindt hij zenuwslopend. Mooie siggies.

Johanna Zweden zei

Nu dat zag er lekker uit, kan het hier ruiken
Mooie siggys weer Chris
Fijne dag groetjes Joke

Marga (MarPie) zei

Leuk je aanwinst van siggies. Wij moeten het nodig weer oppakken. Dat ziet er inderdaad heel lekker uit.
Fijn weekend alvast.
Groetjes,
Marga♥

Miny zei

Eet smakelijk want dat gaat vast wel lukken.

Fijn weekend!

Groeten Miny

Hennie zei

Dat ziet er heerlijk uit, ik denk dat alles wel op is gegaan.
Mooie siggies heb je ontvangen.

Fijn weekend Hennie.

Shirley zei

Oeh zalig, een stoofpotje, wil ik ook eens maken, zondag misschien! Heeft jouw lief het recept ter plekke verzonnen of ergens van internet geplukt? Ik houd me altijd aanbevolen voor beproefde recepten :-)

Floor zei

Wat te denken van 7 dagen in de week je lieve man laten koken?
Sommige man vinden het leuk om te doen, en het is heerlijk als je zo kan aanvallen als je je even kunt losrukken van je lapjes.
Groetjes,
Floor

Rini zei

Wat is jouw blog toch leuk en veelzijdig en ik een kijker en lezer die zelden reageert! Wat een leuke siggy's krijg je toch , dat boerderijtje......ach weet je er is zo véél leuks hè? Je deken is ook mooi geworden .Het heet anders !
Wat een beeldige stofjes en prachtige vingerhoed brachten ze voor je mee , leuk !.......en ook nog een schoon huisje en een gestofzuigd huis ! Fijne week verder , gr. Rini.