Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Rectificatie

In het vorige logje liet ik een foto zien van een heel bijzonder gebouw in Zaandam in de overtuiging dat dit het nieuwe Stadhuis was. NEEFTJE wees mij er gelukkig op dat dit niet het Stadhuis is, maar het Hotel naast het Stadhuis. Het Stadhuis ziet er trouwens ook heel bijzonder uit in dezelfde Zaanse stijl. Ook de moeite waard om te bekijken. Dat zie je wel op onderstaande foto, een panoramafoto van hotel (links) én stadhuis gemaakt in november 2010 (foto van internet).



10 opmerkingen:

AnitaS zei

De gebouwen zijn allebei mooi.

mieke zei

Het was me niet opgevallen.
Het is een leuke foto, ik ken het plaatsje niet.

Janet zei

ach en foutje moet kunnen!! komt in de quilts ook wel eens voor en dan maken we er ook weer iets van. Leuk om al die huisjes te bekijken en wat je droomhuis betreft : ik snap het helemaal!! Wat een schatje!!
groetjes janet

Lida zei

Wat geinig en wat een bijzondere architect moet dat hebben ontworpen, een man met heel veel fantasie! Fijne dag, knuffel
Lida

Rian, zei

't is er niet minder 'Zaans' om hoor. Het past goed bij elkaar, en knap ontworpen. Petje af voor de bedenker. (en ook voor de bouwers)
Fijne dag, Chris!

petronella zei

Toch leuk dat je ook verschenen bent op de bouwplaats!! Als je dit niet had laten zien, had ik dit niet meegekregen, zo zie je maar.....!! En ik vind het echt mooie gebouwen!!

Monica zei

Och, als je niet beter weet: de gebouwen zijn allemaal leuk

Gonny zei

Heel leuk/apart een "oud" uiterlijk in een nieuw jasje.

Shirley zei

Dat gaat hard met de bouw, mijn broer woont er vlakbij. De echte oude Zaanse huisjes zijn ook zo mooi.

Inge zei

Wat interessant, Chris en wat een mooie foto's. Kan me voorstellen dat je een beetje "high" was LOL
Ik heb net een leuke "romantic novel" (echt wel, ikke....) gelezen, gaat ook over sterren. Dit boek: A place of secrets, auteur Rachel Hore. In de bieb hebben ze het ook in het Nederlands, dan heet het Sterren nacht.

Dagdag,
Inge