Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hij hangt!

Joepie, hij hangt, de kerstster. Staat zó gezellig in onze kamer. Ik vind hem heel mooi geworden.



Maar ik ben ook met de pennen bezig geweest. Op de foto zie je anderhalve sjaal, maar inmiddels zijn beide af. Piet heeft ze meegenomen en bij dochter en kleindochter afgeleverd.


De witte sjaal is van totaal andere breiwol en was een stukje lastiger dan de paarse. Maar hij is ook mooi geworden en voelt héél zacht aan. Kleindochter had een witte besteld, die zit helemaal in een 'witperiode'. Ze is er superblij mee.

Fijne week verder.


25 opmerkingen:

Anita - Vlijtige Handjes zei

Ooooo hij is prachtig. Mooie rode kleuren. Super! De witte sjaal lijkt me heerlijk om in te kruipen.
Groetjes Anita

Hennie zei

Je kerstster is een plaatje ! ! !

Groetjes Hennie.

AnitaS zei

Mooi is je quilt geworden. Helemaal mijn kleuren. Dochter en kleindochter zullen wel heel blij zijn met de sjaals.

inekeo zei

Heb heerlijk met een beker choc-melk genoten van je blog's,wat een mooie kerstster zo vrolijk
groetjes Ineke

sylvia zei

hele mooie ster, Chris!!

Inge zei

Wat een mooie quilt, Chris! Het is een plaatje hoor. En de sjaals zien er ook heerlijk uit.

Liefs,
Inge

Miny zei

Mooi is de kerstquilt geworden de hanger past precies handig!
Die witte sjaalis leuk ziet er ook erg knuffelig zacht uit ;))

Anita A zei

Wat heb je dat snel voor elkaar gekregen die ster, met een hartstikke leuk borduurtje. Mooi hoor!!

katrien zei

Wat is ie mooi,dat heb je wel snel gedaan hoor.

Elizabeth zei

Hé Chris.., ik heb je weer gevonden. Je bent over naar blogspot!
En ik val meteen met m'n neus in de boter, eh in de kerstquilt..
Wow, dat is mooi!

Groetjes, Elizabeth

Francien zei

De sjaals zijn enig Chris en zo te zien heerlijk zacht....de meiden zullen er heel blij mee zijn....en je quiltje is zo mooi geworden...knap gedaan hoor en zulke stemmige kleurtjes nou...heel leuk!! groetjes Francien.

inge zei

je quilt is prachtig! (ik zit nog steeds op mijn handen). leuk die sjaals, heel handig met dit weer!

Annelies zei

Erg mooi en snel gedaan hoor.

petronella zei

Prachtig die Kerstster, en natuurlijk ook de sjaals, ik heb het idee dat iedereen druk bezig is om voor de Kerst nog van alles af te krijgen, hééééél inspirerend!

Floor zei

Hij is erg mooi geworden je kerstster, en ruim op tijd af voor de kerst.
Geniet er maar van.
Groetjes,
Floor

Lida zei

Hij is echt prachtig geworden wat een schitterend sieraad aan je wand!
Die sjaals zijn ook heel gaaf, leuk een witte periode in de winter! Ik vind het een prachtige sjaal! Knuffel
Lida

mieke zei

Een hele mooie quilt, lekker van genieten.
grtjs Mieke

Ria zei

Ik dacht wat is het toch stil bij Chris. Maar je Kerstster moet wel hangen voor de Kerst. En het is weer een juweeltje om naar te kijken. De sjaals zijn ook op tijd klaar voor het echt koud gaat worden. Dus tijd voor een pauze, maar je zal al wel weer iets nieuws bedacht hebben. We zien het wel weer.

Lieve groetjes Ria.

MarianneD zei

Je Kerstster hangt!Hij is echt mooi geworden Chris,gefeliciteerd!
Van deze stofjes wordt ook onze nieuwe BOM gemaakt...warme kleurtjes he?

margaquilt zei

Hallo Chris
Geweldig hoor wat is die mooi geworden mooie kleuren en zo´n heel fijn sterretje.
En Piet heeft goed z´n best gedaan wat zullen ze blij zijn met die mooie sjaals door Piet zelf gebreid te gek hoor.

Groeten
Marga

Willy zei

Mooi kerstquiltje is het geworden, leuk aan zo'n ophangrekje.
De sjaals heb je ook al weer snel af, leuk zijn ze!
Groetjes

Saskia zei

Rood, naturel linnen en zwart, zo'n mooie (kerst-)combinatie! En dan gevangen in zo'n sterquiltje, waar je met veel plezier naar zult kijken in deze winterdagen. Mooooi!
Je sjaals zijn prachtig! Ik kan me indenken dat de gelukkigen er heel blij mee zijn.

Antje uit Urk zei

Ik vind 'm prachtig Chris!! Dit is heerlijk meegenieten!
groetjes,

Marga (MarPie) zei

Wat is je quiltje ontzettend mooi geworden Chris. Kan me voorstellen dat de dames er mee in hun nopjes zijn, het zijn alle twee hele mooie sjaals geworden.

Groetjes,
Marga♥

jolie zei

Wat is je kerstster mooi geworden.