Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Fijn weekend!

Vandaag heb ik niets speciaals of heel spannends te ver-tellen. Ook niets over steekjes. Ik ben een beetje doenig met hand en span-diensten en moet natuurlijk thuis ook het een en ander doen. Maar ik wil iedereen wel even een heel fijn en sfeervol weekend toewensen. Waarschijnlijk gaan Chago en ik vanmiddag van een hele speciale kerstsfeer genieten. Camera gaat mee hoor!


16 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie ook een goed weekend toe.
    Ik vertrek zo naar Amsterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik wens jullie ook allebei een heel sfeervol weekend en ook ik ga genieten van een kerstmarkt!
    Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie ook een fijn weekend, en ben benieuwd naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie een heel fijn weekend.
    Bedankt voor het kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier vandaag Chris en Chago, en geniet van deze tijd
    Ook jullie een heel fijn weekeinden!!
    (je komt toch niet hier toevallig op de koffie hé, want dan moet ik snel even stofzuigen)grapje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet lekker vanmiddag Chris,wij waren van de week op de kerstfair in marienwaerdt...ook zo gezellig!
    Leuk log over je vriendin Larissa..lijkt me een heel lief mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weekend voor jullie.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan wens ik jullie een hele fijne middag.
    Hier schijnt de zon.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet maar van je uitstapje hoor en jullie ook een mooi weekend. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn weekend en geniet van je uitstapje.
    groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie ook een heel fijn weekend.
    groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een prettig weekend en veel plezier tijdens je uitstapje. Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook een fijn weekend toegewenst Chris en ik hoop dat je een heerlijk middagje hebt gehad!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En was het een gezellige kerstsfeer? Ik zit alleen maar zwaar verkouden te wezen en hang voornamelijk op de bank. Niet echt productief maar het lijf gaat voor alles.

    Fijne zondag.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.