Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Daar wordt aan de deur geklopt....

Zit ik helemaal verzonken in het voorbereiden van een serieus logje, schrik ik me wild!! Vlak achter me wordt er ineens keihard op het raam gebonkt, gaat de achterdeur open en staat Piet zomaar onverwacht in de keuken! Met een enorme bos bloemen.


En ik dacht nog wel dat Sint en Piet niet meer langs zouden komen. Maar hij was natuurlijk meer dan welkom en hij heeft gezellig even bij ons gezeten. Hij was druk, dat snap je wel. En je snapt natuurlijk ook wel dat we hem/haar direct herkenden: onze 2e kleindochter Roos. Heerlijke meid. Ze was al naar een paar gezinnetjes geweest die óók dachten dat Sint niet langs zou komen. Haar 2 zussen hadden haar geweldig goed geschminkt. Kijk maar eens:


Ik moest even met haar showen hoor. Het serieuze logje komt morgenavond wel.


25 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Dat is met recht een zwarte Piet met een hele vrolijke lach.
Leuk dat je toch nog even zo verwend word.

Groetjes,
Marga♥

Anita - Vlijtige Handjes zei

Wat een leuke verrassing. Wat een vrolijke pietemeid.
Groetjes Anita

katrien zei

prachtig!!!

sylvia zei

wat een mooie, maar vooral lieve Piet!! Bewaar maar goed.....;)

inge zei

heerlijk, zo'n pietenbezoek!

margaquilt zei

O Chris wat is dat leuk.
Zo onverwacht dat is echt Sinterklaas.
Lieve groeten
Marga

martine zei

Wat een heerlijke verrassing. Mooie Piet.

petronella zei

Leuk, zo'n knap Pietje even bij je in de keuken!!

Lida zei

Wat een prachtige Piet en met een heerlijke verrassing, genieten maar! Knuffel
Lida

Lee Prairie Designs zei

To cute!!! Sinterklaas Piet!

Have a fun day tomorrow on the 5th!

Hugs, Carolyn

Floor zei

Dat is een heel lekker Pietje hoor!
Wat een mooie Pietermeid!
Leuk dat ze dat doet om oma en opa te verrassen.
Groetjes,
Floor

Jenni zei

Wat een pláátje van een Piet, prachtig!!! Natuurlijk moet je die even showen!

marijna zei

Geweldig!!!

Ria zei

Leuk is je geloof in de Sint ook weer terug gekeerd. Fijne avond vol verwachting. Groetjes Ria.

MarianneD zei

Wat een prachtige Piet!

sommeke zei

Vrolijk Pietje!

Johanna Zweden zei

Wat enig Chris, kan me me voorstellen dat je schrok, maar wat was ze mooi opgemaakt.
Nu had je toch nog een Sinterklaas een beetje
Fijne dag groetjes Joke

AnitaS zei

Wat leuk dat je dan toch nog door Sint werd verwend. En wel door zo'n lieve afgezant.

Willy zei

Nou Chris, dit is toch een heel toepasselijk logje op 5 december.
Een mooie Piet!
Groetjes

Heleen zei

Dat is een leuke verrassing! Het plezier straalt er van af!

Anita A zei

Wat een mooie piet, maar wat is er niet serieus aan dit berichtje???

foekie's fashion zei

wat een lief pietje zeg, leuk om zo verrast te worden. Groetjes van JOke

Simply2M zei

Kijk dat is pas echt sinterklaas! vol verrassing! Erg leuk en een knappe Piet hoor! Lekker smoeltje heeft ze! Groetjes, Marianna

Miranda zei

Die onverwachtte Pietjes zijn vaak het allerleukste. Heerlijk genieten van een Pieten-boeket en wie weet een echte Pieten-kus Chris...wat heerlijke kleindochter heb je!

Hennie zei

Wat een leuke verrassing, deze piet is echt super mooi gesminkt, ik hoop voor haar dat het er allemaal weer af is.

Groetjes Hennie.