Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Sweet Sixteen

Sinds gisteren is onze oudste kleindochter een "Sweet Sixteen". In haar gevoel een mijlpaal, en dat is natuurlijk ook zo. Door omstandigheden kon ze dat niet met ons vieren, maar a.s. zondag gaan we dat inhalen. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb deze sjaal voor haar gebreid! Ik vind hem zelf vreselijk leuk.


Maar de sjaal voor mijzelf heb ik ook af hoor, kijk maar:


En nu wil dochter er óók eentje, dus dat betekent even een bezoek aan de markt!


24 opmerkingen:

katrien zei

Leuke sjaals.

Anoniem zei

Zo maar weer even proberen, want kan met Googe geen berichtje achter laten, dus dan maar anoniem
Wat zijn ze leuk geworden, en wat een mooie kleur die blauwe.
Nog gefeliciteerd met je kleindochter.
Zoals ik lees, dan is het virus bij jou dus ook toegeslagen, nu hier ook hoor Chris, na die dag van ons, heb ik er nu 4 af, maar snik heb die wol hier nog niet gezien!!
Fijne dag liefs Joke

petronella zei

Zijn ze nu beide volgens dezelfde methode gebreid? Vind ze erg leuk, en snel klaar volgens mij? Ik denk dat ik ook maar even op zoek ga, ik wens je een goede week...

Anoniem zei

Chris, op de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter.
Je bent dus een beetje verslaafd geworden:).
Ze zien er prachtig uit. Allebei heel verschillend.
Groetjes Marjan

Anita A zei

Hoi Chris, gefeliciteerd met je kleindochter !! 16 is toch ook een mijlpaal!!
de sjaals zijn mooi geworden, een nieuwe hobby erbij?

Willy zei

De resultaten zijn ook erg leuk.
Gefeliciteerd met je kleindochter.
Groetjes

Martine zei

Gefeliciteerd. Leuk zo'n Sweet Sixteen in de familie.

AnitaS zei

Gefeliciteerd met je kleindochter. Je sjaals zijn erg leu, je hebt de smaak wel te pakken.

marcella zei

leuk je sjaals, een fijn verjaarsfeest gewenst, je cadeau is prachtig!

Lida zei

Gefeliciteerd met je mooie kleindochter en ik vind de sjaals heel erg leuk, knuffel
Lida

Heleen zei

Errug leuke sjaals. Geen wonder dat je dochter er ook een wil. Wie volgen er nog meer. hihi

Erna Peekel zei

Ze zijn heel erg leuk en natuurlijk dochter ook. Ach het is toch een klein werkje en je hebt toch tijd zat. hahahaha. Veel plezier met het breien van de sjaal. Groetjes, Erna

MarianneD zei

Gefeliciteerd met je kleindochter Chris! Ze zalbest blij zijn met dieleuke sjaal,je hebt de smaak te pakken zieik,er komen er vast meer! Je raadt trouwens nooitwat ik zaterdagavond heb gedaan..ook iets met breipennen,maar dan wel 5 stuks..ik laat het van de week zien!Een waar gevecht in het begin..;-)

Inge zei

Ik weet zeker dat je kleindochter deze sjaal leuk vindt. Hij is hartstikke hip. De jouwe is ook superleuk.
Succes met nummertje 3 hè!
O ja, natuurlijk ook nog gefeliciteerd met haar 16e verjaardag!

Liefs,
Inge

quiltlodge gerda zei

Ze zijn *E*N*I*G*!!!

Rian, zei

Zo leuk allebei, Chris, die voor je kleindochter oogt wat 'luchtiger';ik vind ze enig allebei. Zou ik er dan toch nog voor zwichten? toch wel èrg leuk, zo'n halswarmertje...
En van harte gefeliciteerd met de 'grote meid'. Geniet er maar van, zondag.
Liefs,
Rian

sylvia zei

hallo Chris, van harte gefeliciteerd met je kleindochter!!!
je sjaals zijn heel erg leuk geworden!! Liefs, Syl

ida zei

Nou dat is een leuk cadeau voor een 'sweet sixteen' daar zal ze wel blij mee zijn. Leuke wolletjes, je hebt de smaak te pakken! Vergeet je het quilten niet? ;-))))

Floor zei

Jeetje wat een super hip stel zijn jullie!
Straks als jullie zo met die sjaal om met z'n drieën door de stad lopen, krijgen jullie vast heel veel bijkijks van jonge knappe mannen.
Voor jou toch ook leuk?
Kleindochter is vast heel blij met deze jaal!
Groetjes,
Floor

Hennie zei

Mooie sjaals zijn dit Chris ! ! !
Fijne verjaardag.

Groetjes Hennie.

foekie's fashion zei

Leuk hoor 16 jaar, mooie sjaal voor haar, en ook voor jezelf, en ja dan willen er meer zo'n mooi pronkstuk. Veel plezier met het maken. Groetjes van Joke

inge zei

geniet van de verjaardag zondag! leuke sjaals!

sommeke zei

16 is zeker een mijlpaal! Dikke felicitaties van mij!
En je sjaals zijn super, verslavend werkje ook, hé!

Anoniem zei

De sjaals zijn te gek.
Als dochterlief het al leuk vind dan moet kleindochterlief sweet sixteen het toch helemaal te gek vinden?

Groetjes,
Marga♥