Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Soms heb je zo'n dag .......

In het logje van zaterdag schreef ik dat ik een 2e lootje had getrokken voor de give away. Het boekje is inmiddels op weg naar Servië, naar Cisca. Ze weet dat het onderweg is en ze schreef me dat het best 2 à 3 weken kan duren voordat het aankomt. Ook omdat de post maar 2x per week bij hun bezorgd wordt. Als het maar goed aankomt, dat is het belangrijkste.

Soms heb je zo'n dag dat je kilometers loopt en het gevoel hebt dat je toch niets doet. Ik loop van woonkamer naar Idylle en weer terug, de trap op en neer, naar de pc omat ik een speciaal mailtje verwacht en intussen ben ik bezig Missie Jones voor te bereiden voor het frame. Achterkant en vulling samenstellen uit grotere delen.
Terwijl ik daar mee bezig ben, hoor ik een groot kabaal boven mijn hoofd. De buurman zit op het dak van onze dakkapel en af en toe klettert de bedekking die er af moet naar beneden. Wat een troep!
Nog weer een keer naar de Idylle om wat te snijden. En kijk nou eens: ik heb een logé!
Al dagen lang fladdert dit vlindertje hier rond. Soms heb ik de kachel een beetje hoog, dan wordt het heerlijk warm en dan ineens komt er een vlinder te voorschijn. Meestal zit ze bij het raam, maar nu wilde ze de fiberfill wel eens uitproberen.
Ik twijfel er aan of ik Missie in het frame krijg vandaag, zo niet, dan komt het morgen wel.

14 opmerkingen:

Lida zei

Ja dat soort dagen heb je soms, ik heb vandaag ook heel wat gelopen en gereden en heb er gave foto's van gemaakt, want al ben je druk en al heb je visite toch moet er weer iets uit je handen komen! Dat soort visite vraagt trouwens weinig aandacht! Succes met Missy en sterkte met de rommel, knuffel
Lida

AnitaS zei

Ik heb vandaag ook al zo'n dag. Er komt niets uit mijn handen. En ik had zoveel goede voornemens. Succes met je werkzaamheden en ach wat vandaag niet komt, lukt morgen wel.

Willy zei

Voorzichtig Chris, als je zo heen en weer loopt en er komt wat uit de lucht vallen.
Van dat fladderende gezelschap zul je weinig last hebben.
Groetjes

Lee Prairie Designs zei

Love your visitor!!! You were lucky to capture picture.

Hugs from your Iowa U.S.A. Friend, Carolyn :)

mieke zei

Tja dat kan je zo n's hebben !
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.
grtjs Mieke

Hennie zei

Je krijgt je Missie wel een keer in het frame, soms heb je van die dagen.
Geweldig dat ik je boek gewonnen heb, hartstikke leuk ik ga er zeker iets uit maken.
BEDANKT ! ! !
Ik heb mijn adres doorgegeven.

Groetjes Hennie.

margaquilt zei

Hallo Chris
Wat een rommel ha ha op de binnenplaats en wij hebben daar zo heerlijk gezeten afgelopen april!!!!!.
Het zal vast goed komen maar pas je wel op dat er niets op je hoofd valt door al dat rennen wat je doet.
De hele dag rennen en nog niet klaar zijn met wat je voor ogen had.
Het overkomt iedereen.
Niet erg morgen weer een dag.
Lieve Groeten

Marga

Miny zei

Soms heb je van die dagen brrrr, maar gelukkig gaan ze over en dan heb je weer bergen energie.

Groeten Miny

Cisca, Servie zei

Ja, komt er zomaar uit een Russisch potje een naam van iemand in Servie. Als je eens wist hoeveel voorpret we nu al hebben van het boekje. Ik heb al aan verschillende mensen laten zien dat ik een prijs heb gewonnen en ondanks dat de mensen hier heel gul en geverig zijn snappen ze niet dat je zomaar iets kan krijgen van iemand die je niet in het echt kent.Ben stiekum een beetje jaloers op je ydille, heerlijk zo,n ruimte waar je kunt handwerken en niet meteen alles moet opruimen. Mijn eigen kamer heb ik moeten opgeven want die wordt voor het nieuwe kleinkind. Groetjes

Ida vilt creatief zei

In ieder geval was het geen zinloze dag zo te lezen en een mooie ontmoeting met moeder natuur.

Morgen is er weer een nieuwe dag
;-))

Miranda zei

Eindelijk weer bijgelezen en wat wordt jou Missy Jones al prachtig. En voor de winnaar veel plezier met jullie gewonnen gift!

sylvia zei

genoeg lichaamsbeweging, dus!!!
en Chago was in BOL, he, ik zag de auto staan en ben nog even teruggefietst!!! Hij was zo druk, heb em maar niet gestoord!!
Vandaag weer een poging om Missie te dubbelen?
liefs, Syl

Floor zei

Ach jee, wat een rommel in de tuin.
Dus van het doorrijgen is niet veel gekomen.
Dus kan het quiltwerk nog niet beginnen. Maar misschien heb je morgen wel tijd.
Wat jammer toch dat we niet elke dag dat uurtje extra hebben.
Mijn man zegt altijd: kan makkelijk, je moet gewoon elke dag een uurtje eerder opstaan.
Tja, dat kan....... maar het bedje is zo lekker 's morgens.
Groetjes,
Floor

marijna zei

Wat een geloop! Maar ik denk dat er meer mensen daar wel eens last van hebben. Ik herken het namelijk. Vanalles willen doen en toch geen rust hebben. Ik ga snel naar je volgende log voor het vervolg.