Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Huisjes....en Siggy's

Zo, ik heb weer een voorraadje huisjes. Dat werd ook wel tijd. Ze zijn het logo op het middenstukje van mijn siggy die ik aan anderen stuur.


Alles was op dus moest er nodig geprint, geknipt, gestreken en genaaid worden. Mijn transfer papier waar ik op print, was ook op en zelfs niet meer te krijgen. Dus eerst een speurtocht naar een ander merk. Maar nu kan ik voorlopig weer verder.

Ik heb er ook weer 5 ontvangen.






Vind je ze niet enig? De 1e komt van Dina. Ze is geboren in Annen, waar de mensen "Anner-uilen" worden genoemd. Vandaar de uil op haar siggy.
De 2e kreeg ik van Marie uit Australië. Ze woont op meer dan 20.000 m2 grond, naast haar hoogbejaarde ouders voor wie zij ook zorgt. Genoeg te doen dus!
De 3e stuurde Daniela uit Italë. Zij heeft een heleboel dieren: paarden, honden, katten, kanaries, een fret en een eend die Bianca heet. Dit voorjaar is ze met quilten begonnen.
Nummertje 4 komt van Marieke. Vind je die niet vreselijk leuk met het schilderspalet en de kraaltjes met felle kleurtjes? Ze houdt van het schilderwerk van v. Gogh en schildert zelf ook.
De laatste kreeg ik van Riet. Ook zo'n leuke. Het onderwerp van haar siggy's is: 'hier word ik blij van'. Ik werd ook blij van haar siggy, net als van alle anderen.

Alle dames heel hartelijk dank. Ze gaan binnenkort aan de Rol!

Thank you so much.



17 opmerkingen:

sylvia zei

wat een mooie zitten er weer bij!!!
het gaat maar door bij jou, he.........;)
fijn weekend, liefs, Syl

foekie's fashion zei

Mooie siggies heb je weer mogen ontvangen. Ja, het blijft leuk om siggies te sparen en je moet toch weer zorgen voor een voorraadje, je bent er zo doorheen, leuk die huisjes. Groetjes van JOke

Annelies zei

Wat heb je weer leuke siggies ontvangen.
Goed weekend !

katrien zei

Leuke siggies kreeg je binnen.

marcella zei

mooie siggy's, altijd leuk om te kijken met hoeveel creativiteit ze gemaakt zijn.

Hennie zei

Je hebt mooie siggy's ontvangen, ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt.
Het sneeuwmeisje en het boek hebben een hele reis achter de rug maar ze zijn goed aangekomen hoor.

Bedankt en een fijn weekend Hennie.

Dekenstikster zei

Hoi Chris, wat een mooie siggies. Ik ben voor het eerst op je blog en heb me aangemeld... kom ook eens een kijkje nemen bij mij.
Prettig weekend, Wilma

Ans zei

Wat een mooie siggies komen er weer voorbij. Hoeveel heb je er nu? Groetjes, Ans

AnitaS zei

Wat een mooie siggies weer. Je hebt er al heel wat.

Heleen zei

Wat een werk al die siggie huisjes. Maar wel leuk dat je er zoveel verschillenden weer voor terug krijgt. Fijn weekend.

Marga (MarPie) zei

wat staat ze leuk op de foto al die huisjes. Het blijft ontzettend leuk om ze te mogen ontvangen en vesturen.
Fijn weekend.
Groetjes,
Marga♥

Rian, zei

Wat een kleurige en originele siggies heb je weer ontvangen, Chris. Het blijft leuk om ze in de bus te vinden. En je voorraad huisjes is een schilderijtje op zich.

Fijn weekend,
Rian

Inge zei

Goh Chris, wat een mooie siggies heb je er weer bij. Iedereen weet jou wel te vinden hè. Volgens mij ben jij inmiddels de grootste siggy verzamelaar ooit!

Fijne avond en zondag!
Liefs van Inge

Erna Peekel zei

Je hebt weer kei leuke siggies ontvangen. Fijn weekend. Groetjes, Erna

Miny zei

Leuke siggies heb je ontvangen, ik ga eens even kijken of ik je al in mijn verzameling heb.
Goed weekend!

Groeten Miny

Beertje Zonn zei

Leuke siggies heb je ontvangen!
Groetjes van,

Beertje Zonn

Lida zei

Wat een leukerds Chris, een gave aanvulling voor je rol!
Knuf
Lida