Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Dagje uit


Vandaag ga ik met 2 blog/quiltvriendinnen op stap! Daar zit ook een etentje bij ...... bij mij thuis en mijn DH is de kok! Ik weet al wat we eten en het ruikt nu al lekker in huis. Dat wordt dus op verschillende manieren smullen vandaag.

Morgen kon ik weer bij jullie kijken hoor.

17 opmerkingen:

  1. Ken ik die vriendinnen? Denk het wel, maar in ieder geval een heel fijne dag en dan lekker Chago's eten proeven! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spreuk en veel plezier vandaag. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier en lekker eten. Ik doe het wel met de restjes (nou restjes) van gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een HEEL fijne dag met elkaar en lekker smullen ben benieuwd waar het naar ruikt.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier vandaag, geniet er lekker van.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig Chris. Veel plezier en lekker smullen vanavond!

    Liefs,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier Chris! Alhoewel, als je dit leest is het waarschijnlijk al weer achter de rug en kan ik dus beter zeggen : "ik hoop,dat het een hele leuke dag was!"

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chris ook ik wil jou en je vriendinnen een fijne dag wensen.En wat wil je nog meer lekker uit en straks zo aan tafel dat is toch super.Groetjes ook aan de kok Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk als er iemand voor je kookt.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zal nu wel aan tafel zitten, dus wens ik jullie smakelijk eten. Je zal zeer zeker een fantastische dag hebben. Foto's volgen hopelijk wel.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat wordt vast een heerlijke dag met een feestmaal ter afsluiting. Veel plezier allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je al lekker aan het etentje bent begonnen. Ondanks het 'duffe'weer zal vast het een hele kleurige dag zijn geweest. Mooi blog heb je Chris met mooie dingen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chrisje nu ik zit dus , achter jouw computer te schrijven, we hebben net heerlijk genoten, van de kook kunst van Chago We hebben een heerlijk dagje gehad , eerst met zijn 3tjes op stap, en we krijgen nu zo breiles van Marjan
    Chris en Chago heel heel hartelijk bedankt voor de hartelijk ontvangst, en Marjan jij dus ook, ook al heb je geen web-log
    OOOOOO Marjan roept, breien!!!!
    Dag Chris
    Groetjes Johanna Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik hoop dat je heerlijk genoten hebt!benieuwd naar je verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een fijne dag en ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele fijne dag gewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.